یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان البرز برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان البرز با حضور گسترده مردم، مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 08May 2023

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان البرز برگزار شد به گزارش دفاع‌پرس از البرز، یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان البرز که شب گذشته در سالن همایش‌های کانون شهید سبحانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد، «مجتبی عبدالهی» استاندار البرز، از ضرورت حفظ و انتقال آرمان‌های شهدا به نسل جوان سخن گفت و اظهار داشت: نسل جوانان باید با ارزش‌های شهدا آشنا شود و با پایبندی به آن پشتیبان اقتدار و امنیت کشور باشد.

همچنین این مراسم معنوی با سخنرانی سردار «محمد رضافلاح زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه بود.

سردار فلاح زاده در این آیین با اشاره به فتنه دشمنان در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان با طراحی‌های گوناگون یک روز داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری را برای ضربه زدن به ایران اسلامی علم کردند و روز دیگر به ایجاد فتنه و اغتشاش در در داخل کشور رو آوردند که اگر جوانان مومن ایران اسلامی به عنوان شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت نبودند یا امروز تروریست‌های داعش در کشور و خاورمیانه حضور پیدا می‌کردند و یا ایران اسلامی به دست عناصر تجزیه طلب وابسته به بیگانگان تکه تکه شده بود.

وی با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آن هوشیار باشیم. این آیین معنوی با اجرای سید ایمان یاراحمدی و با مداحی محمدرضا بذری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار