کارشناس و پژوهشگر حوزه جنگ نرم:

جریان تمدن‌سازی با رسانه گره خورده است

«آجیل‌چی» گفت: پدیده امروز در عصر ارتباطات این است که جریان تمدن‌سازی با رسانه گره خورده است.
کد خبر: ۵۸۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ - 08May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «مرتضی آجیل‌چی» کارشناس و پژوهشگر حوزه جنگ نرم امروز در گارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای جهادگر تبیین که امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای کارمندان و کارکنان وظیفه برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم عصر امروز موضوع رسانه است، اظهار داشت: این روزها رسانه بولد شده است چرا که ما در همه عصر رسانه قرار داریم.

کارشناس و پژوهشگر حوزه جنگ نرم با اشاره به اینکه در هر عصر تجهیزات رسانه‌ای متغیر است، بیان کرد: امروز رسانه ویژگی خاصی دارد که آن را متفاوت کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمدن چهار عصر داشته است، اضافه کرد: عصر ایل‌ها یا عصر آغازین، عصر کشاورزی، عصر صنعت و عصر ارتباطات که ویژگی جریان رسانه‌ای هر دوره متفاوت است.

آجیل‌چی با اشاره به اینکه پدیده امروز در عصر ارتباطات این است که جریان تمدن‌سازی با رسانه گره خورده است، عنوان کرد: ارتباط نوع بشر تمدن‌سازی در این دوران با ارتباطات رقم می‌خورد.

کارشناس و پژوهشگر حوزه جنگ نرم با اشاره به اینکه در عصر فناوری اطلاعات قرار گرفته و هر فردی توانایی رسانه شدن پیدا کرده است، بیان کرد: پدیده انسان رسانه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز مساله ما ایجاد دهکده جهانی است و فناوری اطلاعات به گوش می‌رسد، گفت: رسانه‌های گرم و سرد در این عصر دایر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار