قاتل شهید امنیت در خوزستان به دار مجازات آویخته شد

معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی خوزستان در جمع اصحاب رسانه از مجازات قاتل ستوان یکم شهید «دالمن» مدافع نظم و امنیت به دار مجازات خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵ - 09May 2023

قاتل شهید امنیت در خوزستان به دار مجازات آویخته شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «صالح مطهری» معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه از مجازات قاتل ستوان یکم شهید «دالمن» مدافع نظم و امنیت به دار مجازات خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در مورخه ۹ مرداد سال ۱۴۰۰ شهید «سجاد دالمن» حین انجام وظیفه با تیراندازی مستقیم سارق مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ مطهری افزود: با توجه به درخواست اولیای دم بر اجرای حکم قصاص، کارشناسان معاونت حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی خوزستان با پیگیری‌های مجدانه در شعبه پنج دادگاه کیفری یک استان مستقر در شهرستان دزفول، قاتل به قصاص نفس محکوم و در شعبه هفت دیوان عالی کشور رأی تأیید شد.

معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: قاتل شهید والامقام دالمن پس از اجرای تشریفات قانونی در معاونت قضائی قوه قضائیه به دار مجازات آویخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار