مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی:

«اقتصاد مقاومتی» راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است

«ملک‌لو» جنگ اقتصادی را از توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: چاره و پادزهر این جنگ حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است که بسیج سازندگی به همین منظور اقتصاد مقاومتی را جزو برنامه‌های مهم و راهبردی خود قرار داده است.
کد خبر: ۵۸۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ - 09May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «جواد ملک‌لو» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی، امروز (سه‌شنبه) در آیین تجلیل از جشنواره جهادگران استان با تاکید بر اینکه در راستای حمایت از رزمندگان جنگ اقتصادی طرح‌های مختلفی داریم، اظهار داشت: در این رابطه نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را در طول سال برگزار می‌کنیم که بنا داریم یک نمایشگاه دائمی در این رابطه در سطح استان برپا کنیم.

وی با اشاره به تشکیل هزار و ۲۰۰ صندوق قرض‌الحسنه با ۶۷ هزار نفر عضو از طریق پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در سطح استان، گفت: طی سال گذشته در مجموع برابر با ۱۳۳ میلیارد تومان جذب اعتبار در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی داشتیم و توانستیم رتبه اول کشوری را بین بسیج‌های سازندگی کشور در رابطه جذب تسهیلات بانکی دریافت کنیم.

ملک لو اضافه کرد: البته به این میزان جذب تسهیلات راضی نیستیم؛ چراکه ۶۹ درصد این افراد با وجود دریافت معرفی‌نامه از سوی بسیج سازندگی، هنوز هم منتظر دریافت تسهیلات هستند و امیدوارم بانک‌های عامل، کار جهادی کنند و سریع‌تر این تسهیلات را تخصیص دهند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه فوتسال بین جهادگران استان و کسب رتبه اول توسط تیم جهادگران شهید حاج قاسم سلیمانی  کلیبر طی سال گذشته، گفت: این تیم در مسابقات کشوری به میزبانی شیراز توانست عنوان نائب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به افزایش تعداد رشته‌های ورزشی در مسابقات سال‌ جاری، گفت: المپیک جهادگران نیز با هدف ارائه الگوی ورزشکار ایرانی_اسلامی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

«سجاد کیانی» رئیس مجمع جهادگران استان نیز در این مراسم با اشاره به جزئیات برگزاری جشنواره و نفرات منتخب، گزارشی از فعالیت‌های جهادگران استان در عرصه های مختلف ارائه کرد.

در این آیین از ۸۰ جهادگر عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و... که حائز رتبه‌های برتر شده بودند، تجلیل شد که نفرات نخست جشنواره به مرحله ملی راه معرفی می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار