آینده خواندنی است/

بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد

بخش بین‌الملل سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا دقایقی دیگر با حضور وزرای فرهنگ ایران و تعدادی از کشورهای شرکت‌کننده در نمایشگاه گشایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۸۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 11May 2023

افتتاح بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران تا دقایقی دیگربه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مستقر در محل برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ بخش بین‌الملل سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا دقایقی دیگر با حضور وزرای فرهنگ ایران و تعدادی از کشورهای شرکت‌کننده در نمایشگاه، همچنین مقامات فرهنگی کشور تاجیکستان، مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب گشایش می‌یابد.

اسماعیل جانعلی‌‌پور، مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیش از این به خبرنگار فارس گفته بود که امسال ۲۵ کشور در نمایشگاه کتاب حضور دارند و ‌۶۲ غرفه به ناشران خارجی اختصاص دارد که امسال هم این بخش در ۲ سالن لاتین یا کشورهای غیرعرب و کشورهای عرب آماده حضور بازدیدکنندگان است.

امسال بخش بین‌الملل که شامل کشورها و سازمان‌ها و‌ نهادهای مرتبط است، با بخش ناشران خارجی که شامل بخش فروش ناشران به شمار می‌رود، ترکیب شده است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ست» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌ (ره) تهران و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها