فراخوان مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف

فراخوان مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و جایزه ادبی یوسف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 12May 2023

فراخوان مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسفبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، فراخوان مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین و جایزه ادبی یوسف برگزار می‌شود.

این مسابقه در دو بخش بزرگسال و نوجوان در قالب «داستان کوتاه دفاع مقدس» و بخش ویژه با محوریت «وحدت ملی_ایران قوی» برگزار می شود.

در بخش بزرگسالان موضوع اصلی داستان ارسالی حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت می باشد و حجم اثر ارسالی نباید از چهار هزار کلمه تجاوز کند.

در بخش نوجوانان موضوع اصلی داستان ارسالی حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت می باشد و حجم اثر ارسالی نباید از چهار هزار کلمه تجاوز کند و طبق معیار های داستان نوجوانان و برای این گروه سنی نوشته شده باشد.

در و بخش ویژه با محوریت «وحدت ملی_ایران قوی» موضوع و مضمون داستان در این بخش با توجه به شعار (وحدت ملی-ایران قوی) باشد حجم اثر ارسالی نباید از چهار هزار کلمه تجاوز کند.

مهلت ارسال آثار: ۱۴۰۲/۰۳/۳۰  می باشد.

شماره دبیرخانه استان قزوین: (۰۹۱۹۳۸۳۹۱۷۳)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار