فرمانده سپاه نظرآباد همزمان با هفته بسیج سازندگی خبر داد؛

توزیع ۲۲۰۰بسته معیشتی در شهرستان نظر آباد

«خدابنده» از توزیع ۲۲۰۰ بسته معیشتی در شهرستان نظرآباد استان البرز در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه در سال جدید خبر داد و گفت: محرومیت زدایی و پیگیری مشکلات اقشار کم برخوردار از مهمترین رویکرد‌های سپاه شهرستان نظرآباد است.
کد خبر: ۵۸۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ - 13May 2023

۲۲۰۰بسته معیشتی در شهرستان نظر آباد توزیع شده استسرهنگ پاسدار «احمد خدابنده» همزمان با هفته بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، با بیان اینکه خدمت به محرومان همواره از الویت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در سطح شهرستان در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، مرمت مسکن و احداث مسکن محرومان، احداث مدرسه، احداث و ترمیم معابر روستایی نیز در برنامه‌های سپاه نظر آباد قرار دارد، تصریح کرد: جهاد خدمات رسانی از دیگر برنامه‌های سپاه نظرآباد است که طیف گسترده‌ای از خدمات عمرانی، ساختمانی، معیشتی، پزشکی، بهداشتی، حقوقی و ... را شامل می‌شود.

سرهنگ خدابنده در ادامه از ۸۰ گروه جهادی فعال در شهرستان نظرآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی نقش بسیار سازنده‌ای در محرومیت زدایی و خدمات رسانی به افراد کم برخوردار داشته اند که باید از عشق و اهتمام ماندگار آن‌ها تقدیر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار