معاون هماهنگ‌کننده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا:

شهدای مدافع حرم الگوی مبارزه در جنگ ترکیبی هستند

«برادران» گفت: در زمینه کار فرهنگی و جنگ ترکیبی باید همچون شهید رادمهر همواره بیدار بمانیم و همچون شهید اسدی حافظ شهرمان باشیم.
کد خبر: ۵۸۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ - 14May 2023

همانند شهدای مدافع حرم در جنگ ترکیبی عمل کنیمسرهنگ پاسدار «حسین برادران» معاون هماهنگ‌کننده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در حاشیه رزمایش «کمک مومنانه» که به نیابت از شهدای خانطومان ساری برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: با رشادت رزمندگان مازندران بخش اعظمی از خط مقاومت حفظ شد، نمونه بارز آن نخوابیدن‌های شهید رادمهر بود و احساس مسئولیت می‌کرد.

وی افزود: در زمینه کار فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن باید همچون شهید رادمهر همواره بیدار بمانیم و همچون شهید اسدی که بعنوان نیروی حفاظت در جبهه مقاومت مشغول خدمت بود حافظ شهرمان باشیم.

برادران ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر و جهاد تبیین را باید همچون شهید کمالی از اطرافیان خود شروع کنیم و نسبت به جامعه و فرزندان عزیزمان در هنگامی که جبهه استکبار درحال پمپاژ ناامیدی و شبهه افکنی هستند بی‌تفاوت نباشیم.

اولین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در سال ۱۴۰۲ به همت مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران، حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع)، پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی و گروه جهادی شهید سیدجواد اسدی با حضور مسئولین لشکری و کشوری در مسجد النبی ساری برگزار شد.

شهیدان «سید جواد اسدی»، «محمود رادمهر» و «سعید کمالی کفراتی» در اردیبهشت ۱۳۹۵ در منطقه خان‌طومان سوریه طی یک عملیات ناجوانمردانه توسط جبهه استکبار در زمان آتش بس به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار