استاندار گیلان:

هدایت پدرانه نماینده ولی‌ فقیه در استان برای تمامی مدیران درس است

«عباسی» با بیان اینکه نقد منصفانه، هدایت مشفقانه و پدرانه نماینده ولی‌ فقیه در استان برای تمامی مدیران درس است، گفت: ساده‌زیستی و مردمی بودن آیت‌الله فلاحتی در کنار هدایت مدیران که ایشان انجام می‌دهند، همواره اثرگذار بوده است.
کد خبر: ۵۸۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ - 13May 2023

هدایت پدرانه نماینده ولی‌فقیه در استان برای تمامی مدیران درس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره)، صحیفه امام (ره) را نقشه راه مسئولان دانست و اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب در دهه ۴۰ که کشور در خفگان سیاسی بود، با قیام خود پیام آزادی را به ملت‌های آزادی‌خواه منتقل کردند.

وی تصریح کرد: تمام ابعاد زندگی امام راحل (ره) پیامبرگونه بوده و انسان‌ها را به شایستگی هدایت می‌کردند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزود: برای برگزاری مراسمات بزرگداشت و حرکت کاروان پیاده زائران به سمت مرقد امام (ره) آمادگی کامل، هماهنگی، وحدت و همدلی در این خصوص بین مسئولان وجود دارد.

عباسی با بیان نقد منصفانه، هدایت مشفقانه و پدرانه نماینده ولی‌فقیه در استان برای تمامی مدیران درس است اظهار داشت: ساده‌زیستی و مردمی بودن آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان در کنار هدایت مدیران که ایشان انجام می‌دهند، همواره اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار