مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «کاتی» در ساری

«جوادی»از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره استعدادیابی مازندران با عنوان «کاتی» خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ - 14May 2023

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «کاتی» در ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران از اتمام بررسی آثار رسیده به دبیرخانه نخستین جشنواره استعدادیابی مازندران «کاتی» خبر داد و اظهار داشت: آیین اختتامیه این جشنواره ۳۰ اردیبهشت‌ سال جاری در ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ارسال آثار در این جشنواره از طریق سایت katty.ir انجام شد، گفت: تعداد ۲ هزار و  ۳۵۴ نفر در ۱۲ رشته ثبت نام و آثار خود را ارسال کردند.

جوادی با بیان اینکه این جشنواره در قالب اجرای صحنه‌ای (مجری‌گری)، صداپیشگی و دوبله، سرود و تواشیح، تلاوت قرآن کریم، خوشنویسی، هنرهای تجسمی (نقاشی و نگارگری)‌، نقالی، هنرهای نمایشی و عروسکی، آواز و خوانندگی، نوازندگی و تنظیم موسیقی، تردستی و استندآپ کمدی برگزار شد، بیان کرد: تعداد ۱۵۲ اثر پس از بررسی هیأت انتخاب و داوران به مرحله نهایی رسید.

این مسئول عنوان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره قرار است با حضور جمعی از هنرمندان، پیشکسوتان، مسئولان، میهمانان و عموم علاقه‌مندان با اجرای چهره‌های برتر و برگزیدگان رشته‌های مختلف ۳۰ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۷ در سالن همایش‌های دنیای آرزو واقع در ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار