دبیر اجرایی جشنواره استعدادیابی «کاتی» خبر داد؛

انتخاب ۱۵۲ اثر به مرحله نهایی اولین جشنواره استعدادیابی «کاتی» در مازندران

«غلامی» از انتخاب ۱۵۲ اثر به مرحله نهایی اولین جشنواره استعدادیابی «کاتی» در مازندران خبر داد و گفت: ۳۰ نفر به عنوان برگزیدگان رشته‌های مختلف معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ - 20May 2023

انتخاب ۱۵۲ اثر به مرحله نهایی اولین جشنواره استعدادیابی «کاتی» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد غلامی» دبیر اجرایی جشنواره استعدادیابی «کاتی» و مدیر مسئول موسسه ماهور پارسی امروز در آئین اختتامیه اولین جشنواره استعدادیابی مازندران از ارسال دو هزار و ۳۵۴ اثر به این جشنواره خبر داد و اظهار داشت:  متقاضیان در وب سایت اختصاصی جشنواره ثبت نام و آثارشان را بارگذاری کردند.

وی با بیان اینکه در مرحله ابتدایی و مقدماتی، هیات انتخاب ۱۵۲ اثر را برای مرحله نهایی برگزیدند، افزود: همچنین در پایان ۳۰ نفر به عنوان برگزیدگان رشته‌های مختلف معرفی می‌شوند.

دبیر جشنواره استعدادیابی «کاتی» اذعان داشت: این جشنواره در قالب اجرای صحنه‌ای (مجری‌گری)، صداپیشگی و دوبله، سرود و تواشیح، تلاوت قرآن کریم، خوشنویسی، هنر‌های تجسمی (نقاشی و نگارگری)، نقالی، هنر‌های نمایشی و عروسکی، آواز و خوانندگی، نوازندگی و تنظیم موسیقی، تردستی و استندآپ کمدی برگزار شد و به مرحله پایانی رسید.

غلامی با اظهار اینکه در برنامه اختتامیه با استفاده از برگزیدگان این جشنواره در رشته‌های موسیقی، تکنوازی، نقالی و ... آیتم‌هایی اجرا می‌شود، ادامه داد: این جشنواره با همکاری موسسه ماهور پارسی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مشترک برگزار و برخی دستگاه‌هایی نظیر استانداری، فرمانداری، شهرداری نیز در آن نقش داشتند.

دبیر اجرایی جشنواره استعدادیابی «کاتی» با اظهار اینکه فراخوان جشنواره در مهر سال گذشته در رشته‌های مختلف  منتشر شد، بیان کرد: مهلت این جشنواره به دلیل استقبال یک بار تمدید شد.

غلامی با اشاره به اینکه در یک یا دو رشته آثار به حد نصاب نرسیده بود و برنده‌ای نداشت، یادآور شد: این جشنواره در حوزه هنر‌های نمایشی، موسیقی و سایر رشته‌ها با ۱۲ زیرشاخه برگزار شد و طبق نظر و آرای داوران، دو نفر به عنوان پدیده جشنواره کاتی انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی در پایان از همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی برای برگزاری جشنواره تقدیر و خواستار حمایت‌های افزون‌تر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها