مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

مازندران نیازمند توجه و شناخت استعداد‌ها است

«رجبی وندچالی» گفت: مازندران با قدمت مهم و طولانی نیازمند شناحت استعداد‌ها و توجه است.
کد خبر: ۵۹۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ - 20May 2023

مازندران نیازمند شناحت استعداد‌ها و توجه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی رجبی وندچالی» مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره استعدادیابی مازندران با عنوان «کاتی» ضمن تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در برپایی جشنواره‌های مختلف از جمله کاتی، این رویداد‌ها را در معرفی استعداد‌های استان مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: این سرزمین با قدمت مهم و طولانی نیازمند شناحت استعداد‌ها و توجه است.

وی با بیان اینکه مازندران مملو و سرشار از استعداد‌های فراوان است، افزود: هر انسانی در جامعه تنها یک دهم استعدادهایش را به کار می‌گیرد و جشنواره کاتی در معرفی استعداد‌ها خوب عمل کرده است.

رجبی وندچالی با تاکید بر اینکه باید هدف و ماموریت‌های خود را بزرگ کنیم، گفت: باید به اندازه اهدافمان تلاش و برای رسیدن به آن همت کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه حاضر به همکاری برای برپایی جشنواره‌های مختلف در شهرستان‌های استان در راستای کشف استعداد‌ها هستیم، تاکید کرد: استانداری آمادگی حمایت دارد و باید به این حوزه بهای لازم داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار