مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

کار‌های فاخر در حوزه ایثار و شهادت برای مردم جامعه بصیرت‌افزایی ایجاد می‌کند

کهنسال در رونمایی از مستند «در همین حوالی»، در منزل شهید «ابوالحسن افشار»، گفت: کار‌های فاخر در حوزه ایثار و شهادت موجب ایمن‌بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۸۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ - 15May 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با حضور در منزل شهید «ابوالحسن افشار»، ضمن تکریم و ادای احترام نسبت به مقام والای والدین شهید گرانقدر ابوالحسن افشار، از مستند «در همین حوالی»، رونمایی کرد.

کهن‌سال گفت: مستند در همین حوالی کاری مشترک از بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و صدا و سیمای مرکز تبرستان است که ابتدا در منزل شهید والامقام ابوالحسن افشار کلید خورد.

کار‌های فاخر در حوزه ایثار و شهادت برای مردم جامعه بصیرت‌افزایی ایجاد می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: امروز تمثال مبارک شهدا زینت‌بخش جامعه ما است، کار‌های فاخر در حوزه ایثار و شهادت ماندگاری بیشتری دارد.

کهن‌سال افزود: پدران و مادران شهدا سرمایه‌های معنوی کشور ما هستند، مستندسازی از خاطرات و زندگی‌نامه شهدا در قالب فیلم، سریال و ... توسط والدین عزیز شهدا می‌تواند برای جامعه ما ایمن‌بخشی و بصیرت‌افزایی ایجاد کند.

مدیرکل بنیاد مازندران همچنین از همکاری و مشارکت صدا و سیمای مرکز مازندران در جهت ساخت فیلم و مستند از والدین معزز شهدا قدردانی کرد و یادآور شد: رویکرد ما در بنیاد در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی دستگاه‌ها در غنابخشی این فرهنگ برای جوانان و نوجوانان است.

کار‌های فاخر در حوزه ایثار و شهادت برای مردم جامعه بصیرت‌افزایی ایجاد می‌کند

کهن‌سال با اشاره به کار‌های تولیدی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: سریال زیر درخت توت، روجا، مستند چشم بیدار جنگل و انیمیشن شال سرخ در سال جاری به پایان می‌رسد.

شهید ابوالحسن افشار در سال ۱۳۴۲ در روستای بورخانی، دهستان لفور دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۴ آبان سال ۱۳۵۹ در غرب کشور در تنگه دالاهو به خیل شهدا پیوست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها