مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

جمهوری اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت را جهانی کرد

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به تقدیم ۶ هزار و ۵۵۱ شهید لرستان در انقلاب اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی با همه دستاورد‌هایی که دارد، واژه شهید و شهادت را جهانی کرد.
کد خبر: ۵۸۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 15May 2023

جمهوری اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت را جهانی کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «هبت‌اله هاشمی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، روز گذشته (یکشنبه) در یادواره ۴۱ شهید دلفان که در مناطق عملیاتی حاج عمران و فکه به فیض شهادت نایل آمدند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا بهترین الگوی بشریت هستند.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: جمهوری اسلامی با همه دستاورد‌هایی که دارد، واژه شهید و شهادت را جهانی کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۶ هزار و ۵۵۱ شهید استان لرستان هزار و ۵۰ نفر شهدای دانش‌آموز هستند، عنوان کرد: امروز استان لرستان بر خود می‌بالد که از پرچمداران حرکت سیدالشهداء (ع) است.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به شهدای شاخص استان لرستان و شهدای حاج عمران خاطرنشان کرد: اخلاص عمل شهدا زبانزد است و بهترین علما، معلمان و رزمندگان در نورآباد پرورش یافته‌اند.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان با بیان اینکه شهدا به رسالت خود عمل کردند، خاطرنشان کرد: امروز همه ما در ادامه راه شهدا رسالت خطیری بر دوش داریم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار