دادستان تهران تاکید کرد؛

ضرورت برخورد قاطع قضات با پرونده‌های سرقت

صالحی گفت: قضات و بازپرسان باید پرونده‌های سرقت را جدی بگیرند، زیرا اگر برخورد جدی و قاطع داشته باشیم مرتکبان، جسارت خود را از دست خواهند داد.
کد خبر: ۵۸۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 15May 2023

.به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی صالحی» دادستان تهران در نشست با قضات، سرپرستان نواحی دادسرا و بازپرسان رسیدگی کننده به پرونده‌های سرقت، اظهار داشت: پیامد‌های سرقت فقط محدود به مال سرقتی نیست بلکه پیامد‌های روانی دارد که ممکن است تا سال‌ها اثر منفی از جمله افسردگی و دیگر آثار روانی کوتاه‌مدت و دراز مدت به همراه داشته باشد.

صالحی گفت: پرونده‌های سرقت را جدی بگیرید و در این زمینه تسریع دهید، زیرا اگر برخورد جدی و قاطع داشته باشیم مرتکبان جسارت خود را از دست خواهند داد.

وی خطاب به قضات تاکید کرد: قرار‌های تأمین و دستورات قاطع جدی و کاربردی داشته باشید و نباید موضوع سرقت در جامعه عادی جلوه داده شود و قبح آن ریخته شود.

در این نشست معاونین قضایی رئیس کل و قضات و بازپرسان رسیدگی کننده به پرونده‌های سرقت ضمن طرح موضوعات حقوقی و مسائلی در ارتباط با روند رسیدگی به پرونده‌های سرقت، راهکار‌ها و نظرات رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران را استماع کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار