استاندار آذربایجان غربی:

روابط عمومی‌ها نقش موثری در ارتباط اثربخش بین مردم و سازمان‌ها دارند

«معتمدیان»، با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی استان آذربایجان غربی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 17May 2023

روابط عمومی ها نقش موثری در ارتباط اثربخش بین مردم و سازمان‌ها دارندبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر آگاهی بخشی گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش شما «راویان پیشرفت» به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

اینجانب اعتقاد راسخ دارم در فضای کنونی که جنگ رسانه‌ای در عرصه ارتباطات اجتماعی نقشی تعیین کننده دارد، تلاش هنرمندانه و متعهدانه شما «راویان پیشرفت»  برای انعکاس درست، دقیق و به موقع فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر خدمت به مردم، بسیار برجسته و اثرگذار است.

از درگاه خداوند متعال برای همه برادران و خواهران ارجمند که راوی پیشرفت و آبادانی این خطه از ایران عزیز هستند، آرزوی توفیق روز افزون دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار