استاندار همدان مطرح کرد؛

وجود نیروی انسانی جهادی و جوان در قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن (ع) همدان

«قاسمی‌فرزاد» گفت: ویژگی‌های ممتاز قرارگاه محروميت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع)، نیروی انسانی جهادی، جوان و تجهیزات و امکانات پیشرفته است که کیفیت انجام پروژه‌ها را بالا برده است.
کد خبر: ۵۸۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 17May 2023

وجود نیروی انسانی جهادی و جوان در قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن (ع) همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت امام حسن مجتبی (ع)  اظهار داشت: از ویژگی‌های ممتاز قرارگاه محروميت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع)، نیروی انسانی جهادی، جوان و تجهیزات و امکانات پیشرفته است که کیفیت انجام پروژه‌ها را بالا برده و قیمت تمام شده را به پایین‌تر از حد معمول می‌رساند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره در کشور منشأ خیر و برکت بوده است، افزود: امروز مشارکت در آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار که با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند، مورد توافق قرار گرفت.

استاندار همدان ادامه داد: مشارکت در لایروبی قنوات روستاها در دستور کار قرار گرفت که برای پیشرفت کشاورزی بسیار حائز اهمیت است. 

وی اضافه کرد: همچنین ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن محرومین برای خانواده‌های کم برخوردار و تحت پوشش سازمانهای حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در دستور کار قرارگاه گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: در این جلسه نیز مشارکت در ایجاد هزار هکتار آبخیزداری با همکاری سازمان منابع طبیعی، مشارکت در احداث و بهسازی جاده‌های روستایی استان با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز توافقاتی صورت گرفت.

وی یادآور شد: در این جلسه نیز در مورد مشارکت در نوسازی ۴۲ کلاس درس در قالب ۱۲ مدرسه توافق شد که با رصد دوباره این تعداد بیشتر خواهد شد. همچنین مشارکت در احداث و نوسازی ۳۸ خانه بهداشت در روستاهای استان از دیگر توافقات صورت گرفته با قرارگاه می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها