فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

اساس اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است

سردار کریمی گفت: اساس اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است.
کد خبر: ۵۸۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ - 17May 2023

اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز چهارشنبه در ستاد محرومیت زدایی استان مرکزی اظهار داشت: فضای فعالیت و نگاه بسیج میدان‌های جهاد و خدمت به مردم است و در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها همه توان را پای کار می آورد و بسیج در میدان های مختلف ، مامی توانیم را محقق کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه منطق بسیج در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است،گفت: خودکفایی و توانمند سازی مهمترین رویکرد سپاه و بسیج در اجرای ماموریت ها است و دستاورد نقش آفرینی های بسیج در ابعاد مختلف برای مردم امید آفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است،گفت: پای کارآوردن ظرفیت ها همراه با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم و زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق انجام می شود.

سردار کریمی افزود: ۳ جهاد مهم جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت به مردم و جهاد تبیین توسط بسیج در قالب یک زنجیره در فعالیت های بسیج انجام می شود و سپاه و بسیج در راستای رفع فقر و محرومیت اراده و عزم راسخ و استوار دارد و با گام های بلند شتابنده در این مسیر حرکت می کند.

وی خاطر نشان کرد: ساختن ایرانی مستقل و توانمند در همه ابعاد از هدف مهم سپاه و بسیج است و در راستای محرومیت زدایی همه توان سپاه در کنار دستگاه های دولتی پای کار آمده و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در سطح استان مرکزی باشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار