کتاب جناب سرهنگ منتشر شد

کتاب خاطرات زندگی سردار شهید «داوود جعفری» منتشر شد.
کد خبر: ۵۸۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ - 18May 2023

کتاب جناب سرهنگ منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با تلاش نویسنده نوجوان شیرازی، پویا کرمی کتاب زندگینامه سردار شهید داوود جعفری با اسم «جناب سرهنگ» منتشر شد.

در این کتاب ۳۰ صفحه‌ای خاطرات زندگی سردار شهید داوود جعفری از کودکی تا شهادت به روایت همسر شهید و نویسندگی پویا کرمی نگاشته شده است.

پویا کرمی نویسنده نوجوان شیرازی دانش آموز پایه نهم در مصاحبه با خبرگزاری دفاع مقدس استان فارس گفت: کتابی که نوشتم شرح زندگینامه شهید داوود جعفری از مستشاران نظامی در سوریه است که این کتاب در ۳۰ صفحه نگاشته شده تا خوانندگان بیشتری آن را بخوانند. مقدمه این کتاب بدین شرح است:

منش زیبا و خوی نیک، او را دوست داشتنی کرده بود. آرزویش نابودی رژیم صهیونیستی بود و محو اسرائیل از جهان را زمینه سازظهور منجی موعود می‌دانست.

سال۴۹ پس از دستگیری ملوانان آمریکایی در آب‌های نیلگون خلیج فارس با همکارانش به دیدار رهبری رفت و مفتخر به دریافت نشان فتح از سوی ایشان شد.

این فرزند پرافتخار فارس، سردار شهید داوود جعفری از شهدای هوافضای سپاه است. سردار شهید داوود جعفری متولد سال۱۳۶۲ در فیروز آباد و بزرگ شده شهرستان قیر و کارزین است، او تقریبا از ۱۲ سال پیش، عضو رسمی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران شد و پس از به ثمر رساندن مجاهدت‌های فراوان، آذرماه امسال با انفجار بمب کنار جاده‌ای صهیونیست‌ها در دمشق خلعت پرافتخار شهادت را برتن کرد.

وی در ادامه افزود: تنها خواسته من این است که بعنوان نویسنده دیداری حتی ۳۰ ثانیه با رهبری داشته باشم جهت خرید کتاب با شماره۰۹۹۰۸۰۵۲۷۱۳ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار