فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

مردم خرمشهر باید طعم شیرین فتح تاریخی زادگاه‌شان را بچشند

سردار مرادحاجتی گفت: همه برنامه‌های سوم خرداد باید با محوریت مردم خرمشهر و نسل جوان اجرا شوند تا مردم این شهر طعم شیرین فتح تاریخی زادگاه‌شان را بچشند.
کد خبر: ۵۹۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 21May 2023

مردم خرمشهر باید طعم شیرین فتح تاریخی زادگاه‌شان را بچشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت ویژه تجلیل از بانوان و دختران ایثارگر خرمشهری امروز با حضور امام جمعه خرمشهر، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و جمعی از مسئولان محلی در سالن همایش‌های منطقه آزاد اروند برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جشنواره خطاب به دختران نوجوان و جوان خرمشهری اظهار داشت: چادر و حجاب شما قلب دشمنان را به درد می‌آورد.

وی افزود: کمی در همین فضای مجازی موجود رصد کنید تا ببینید که پشت ماجرای این همه هجمه علیه بنیان خانواده و عفت و نجابت در ایران اسلامی از کجا نشات می‌گیرد. کمی تفکر کنید و بیندیشید که آیا پدر و مادر شما خیر و صلاح تان را می‌خواهند یا دشمنانی که کمر به نابودی این آب و خاک بسته اند؟

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: خرمشهر و آبادان مشکلات و کمبودهایی دارند که ما هم مثل شما گلایه داریم ولی در دولت سیزدهم شاهد عزم و اراده ای قوی هستیم تا بلکه مردم این منطقه به هر آنچه لیاقت دارند، برسند.

دبیر ستاد استانی سوم خرداد با تبریک این مناسبت ملی و ارزشی یادآور شد: همه برنامه‌های سوم خرداد باید با محوریت مردم خرمشهر و نسل جوان اجرا شوند تا مردم این شهر طعم شیرین فتح تاریخی زادگاه‌شان را بچشند.

در پایان این جشنواره که با همکاری امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، منطقه آزاد اروند و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار و با استقبال کم نظیر بانوان و دختران خرمشهری مواجه شد از دختران ایثارگر خرمشهر با تقدیم هدایایی، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها