فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

شهدای مرزبانی پرورش‌یافته دامان مادران مقاوم هستند

سردار «شجاع» گفت: مادران و خانواده شهدای والامقام هنگ مرزی سراوان، فرزندانی تربیت کرده‌اند که امروز مقتدرانه در برابر گروهک‌های معاند ایستادند و از خاک این کشور دفاع کردند؛ لذا به همه آن‌ها شهادت غرورآفرین فرزندان گرانقدرشان را تبریک می‌گویم.
کد خبر: ۵۹۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ - 21May 2023

شهدای مرزبانی پرورش‌یافته دامان مادران مقاوم هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از مرزبانان هنگ مرزی سراوان در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جوانانی است که محکم و استوار در مرزهای کشور ایستاده‌اند.

وی افزود: مادران و خانواده این شهدای والامقام، فرزندانی تربیت کرده‌اند که امروز مقتدرانه در برابر گروهک‌های معاند ایستاده‌اند و از خاک این کشور دفاع کردند؛ لذا به همه آن‌ها شهادت غرورآفرین فرزندان گرانقدرشان را تبریک می‌گویم.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: قطعا اقدام ناجوانمردانه گروهک‌های معاند در به شهادت رساندن این مرزبانان بی‌پاسخ نخواهد ماند و همرزمان این شهدای مظلوم مرزبانی پاسخ سخت و محکمی را به آن‌ها خواهند داد.

شجاع در پایان از قشرهای مختلف مردم استان خراسان رضوی دعوت کرد تا به پاس مجاهدت‌های این شهدای والامقام در مراسم تشییع آن‌ها که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد حضوری باشکوه داشته باشند.

بنابراین گزارش، در جریان حمله تروریستی ناجوانمردانه شب گذشته اشرار و معاندان و تلاش آن‌ها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه گروهبان یکم «حسن بادامکی»، گروهبان یکم «علی غنی با تدبیر»، سرباز وظیفه «محمد جمال‌زاده» از شهرستان چناران، سرباز وظیفه «یونس سیفی‌نژاد» از شهرستان سرخس و سرباز وظیفه «ناصر حیدری‌دژ» از شهرستان مشهد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار