یک جانباز هنرمند مطرح کرد؛

جشنواره فیلم و فیلمنامه ایثار یک ضرورت است

صفایی با تاکید براینکه برگزاری جشنواره فیلم و فیلمنامه ایثار یک ضرورت است، گفت: جشنواره ایثار در زمان حال بهترین ابزار برای گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و همدلی‌اند.
کد خبر: ۵۹۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ - 22May 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در دومین روز از برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، سردار غلامحسین صفایی جانباز درصدی نخاعی دفاع مقدس که در طول ۴۲ گذشته بدون حرکت روی صندلی چرخ دار به سر برده و خود را وقف انجام برنامه‌های فرهنگی کرده است با حضور در محل پردیس سینمایی مهر زندگی مشهد میهمان جشنواره شد و دقایقی را نیز ضمن دیدار با هنرمندان و دست اندرکاران جشنواره با آنان گفت‌وگو کرد.

سردار صفایی که سالهاست نویسندگی می‌کند و کتاب‌هایی با عنوان‌های آرام نگیریم»، «مؤمن کیست»، «عوام و خواص»، «عمل صالح» و... را با نی و دندان به رشته تحریر درآورده است، بر ضرورت حضور فعال و گسترده‌تر هنرمندان فیلمساز و سایر رشته‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت شد و با تاکید بر این نکته که تاثیر گذارترین ابزار در دوران کنونی رسانه‌ها و به ویژه سینما هستند اظهار داشت: اینگونه رسانه‌ها در زمان حال بهترین ابزار برای گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و همدلی‌اند.

وی با اظهار تاسف از ساخته نشدن اثری در سینمای ایران با موضوع امام زمان (عج) خواستار توجه ویژه مسوولان و سیاستگذاران فرهنگ و هنر کشور به حمایت از ساخت آثار ارزشمند با موضوع حضرت ولیعصر عج شد.

این هنرمند جانباز با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین دوره جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار در مشهد مقدس، انتخاب این شهر را برای برگزاری جشنواره حاوی نکات و پیام ارزشمندی دانست و افزود: امیدوارم این رویداد هنری از برکات وجود همجواری با حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) بهره‌مند شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار