در پیامی به‌مناسبت شهادت ۵ تن از مرزبانان در سراوان؛

سرلشکر موسوی: مرزبانان غیور فراجا نقش تعیین‌کننده‌ای در پاسداری از مرزها دارند

فرمانده کل ارتش در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت پنج نفر از مرزبانان در سراوان تأکید کرد: بدون شک مرزبانان غیور فرماندهی انتظامی کل کشور نقش تعیین‌کننده‌ای در پاسداری از مرز‌های ایران عزیز دارند.
کد خبر: ۵۹۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ - 22May 2023

پیام فرمانده کل ارتش به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان فرماندهی انتظامی کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، شهادت پنج تن از مرزبانان کشور در مرز سراوان را به سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور تبریک و تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

برادر ارجمند، سردارسرتیپ پاسدار احمدرضا رادان
فرمانده محترم کل انتظامی کشور

سلام علیکم

شهادت ۵ تن از کارکنان غیور، دلیر و جان‌برکف هنگ مرزی سراوان در مقابله با حمله تروریستی و ناجوانمردانه اشرار و معاندان که قصد ورود به کشور را داشتند موجب تأثر خاطر شد.

بدون شک مرزبانان غیور فرماندهی انتظامی کل کشور نقش تعیین کننده‌ای در پاسداری از مرز‌های ایران عزیز داشته و عروج صد‌ها شهید راه امنیت در سال‌های گذشته گواهی بر استمرار این حرکت در صیانت از مرز‌های ایران سربلند اسلامی است.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت حافظان امنیت؛ درجه‌داران و سربازان غیور و گرانقدر مرزبانی فرماندهی انتظامی به جنابعالی، ملت بزرگ ایران و خانواده معظم شهیدان، از خداوند منان برای آن عزیزان طلب رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار