سومین اجلاسیه شهدای دانشجوی دانشگاه‌های قم برگزار شد

سومین اجلاسیه شهدای دانشجوی دانشگاه‌های استان قم در آستانه سوم خرداد، روز مقاومت و پایداری در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ - 23May 2023

سومین اجلاسیه شهدای دانشجوی دانشگاه‌های قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سومین اجلاسیه شهدای دانشجوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم در آستانه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پایداری در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی از اساتید حوزه و دانشگاه طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به آیات و روایات، مفهوم واژه شهید و شهادت را از منظر غبطه و حسرت مورد بررسی و واکاوی قرار داد و جایگاه شهیدان را بسیار رفیع و والا توصیف کرد.

همچنین حجت الاسلام علیدوست پدر بزرگوار پاسدار شهید مهدی علیدوست آلانق از شهدای دانشجوی مدافع حرم، خاطراتی را از فرزند شهید خویش بیان کرد.

ادامه مراسم با روایتگری خاطرات طنز حاج حسین پاینده معروف به حاج حسین ملات از رزمندگان بسیجی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) همراه بود که مورد توجه ویژه حاضران قرار گرفت؛ همچنین حضور سفیران کریمه اهل بیت (س) همزمان با دهه کرامت و مدیحه سرایی محسن بنی فاطمه جلوه خاصی به مراسم بخشید.

در مراسم فوق، دو نفر از خادمان کاروان‌های راهیان نور دانشجویی به نام‌های کوثر فلاح از دانشگاه فرهنگیان و سمانه بهرامی از دانشگاه حضرت معصومه (س) مورد تقدیر قرار گرفتند.

در سومین اجلاسیه شهدای دانشجوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم، مسئولان دانشگاه قم و تعدادی از دیگر مراکز دانشگاهی و نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج دانشجویی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار