نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب اسلامی، ایران را از بردگی و بندگی غرب رهایی بخشید

آیت‌الله «حسینی» گفت: در گذشته ایران مستعمره انگلیس و آمریکا بود اما انقلاب اسلامی، کشور ما را از بندگی و بردگی غرب رهایی بخشید.
کد خبر: ۵۹۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 23May 2023

انقلاب اسلامی، ایران را از بردگی و بندگی رهایی بخشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اجلاسیه شهدای کارمند شهرستان بویراحمد امروز با حضور مسئولان، جمعی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.

آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاسیه با بیان اینکه شهدا برای تحقق اسلام، ارزش‌های انسانی و دفاع از ناموس و استقلال کشور جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: برخی به دنبال این هستند که به اشرار، کسانی که در برابر احکام خداوند می‌ایستند و افرادی که در برابر ولی فقیه انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند، شهید بگویند در حالی که چنین افرادی شهید نیستند بلکه آتش جهنم را برای خود روشن کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی که امروز در مقابل جمهوری اسلامی می‌ایستند و در جنگ ترکیبی میدان را مدیریت می‌کنند و کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌دهند فریب خورده‌اند و نوکر مستکبران شده‌اند.

حسینی گفت: عده‌ای با خداوند معامله می‌کنند و عده‌ای با شیطان معامله می‌کنند و امروز کسانی که به مخالفت با حجاب و احکام دین می‌پردازند در حقیقت با شیطان معامله کرده‌اند و با رفتارشان برای خود در جهنم خانه می‌خرند.

وی به سریال «آتش و باد» اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در این سریال می‌بینید که انگلیس خبیث چه خسارت‌هایی به کشور ما وارد کرد و حکومت قاجار چه حکومت ضعیف و بی‌عرضه‌ای بود، در این سریال نشان می دهد که ایران مستعمره انگلیس و آمریکا بود که انقلاب‌، ایران را از بردگی و بندگی رهایی بخشید. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: امروز دیگر شرایط مانند دوران قاجار و پهلوی نیست و اگر آمریکا در جایی توطئه‌‌ای انجام دهد به طور قطع پاسخش را دریافت خواهد کرد.

حسینی با اشاره به توطئه‌های منافقین برای به حکومت رسیدن، متذکر شد: افرادی که در مقابل انقلاب اسلامی می‌ایستند چیزی جز آتش جهنم نصیبشان نمی‌شود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها