فتح خون، فتح خرمشهر/

مراسم گرامیداشت سوم خرداد در شرکت برق منطقه‌ای مازندران برگزار شد+ تصاویر

مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه «فتح خرمشهر» با حضور ایثارگران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ - 24May 2023

مراسم گرامیداشت سوم خرداد در شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد+ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر با حضور ایثارگران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد.

سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در این مراسم اظهار داشت: تلاش‌های مومنانه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت بی‌منت به مردم شریف استان همان فتح خرمشهرهاست.

وی افزود: نسخه پیچیده شده در عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر برای همیشه دوران و برون رفت از تمامی مشکلات جامعه پاسخگو خواهد بود.

شعبانی ادامه داد: ایمان و توکل به خداوند، اطاعت از ولایت فقیه، وحدت بین تمامی قوا، برآورد و طرح ریزی مناسب عملیاتی، آموزش و بکارگیری نیرو‌های جهادی و شهادت طلب و همچنین شناخت درست موقعیت نیرو‌های خودی و دشمن از مهمترین عوامل موفقیت رزمندگان ما در فتح خرمشهر بود.

این مسئول بیان کرد: اگر ماموریت‌ها و برنامه‌های ابلاغی سازمان‌ها را برای رسیدن به هدف یکساله خود به مثابه یک عملیات بدانیم، می‌توانیم همانند عملیات‌های دوران دفاع مقدس بر تهدیدات، آسیب‌ها، نارسایی‌ها، عقب ماندگی‌ها فائق آییم و در میدان خدمت مجاهدانه به مردم عزیز سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها