فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

رونمایی از ۶ عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر

«شاعری » گفت:همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و پاسداشت سوم خرداد از 6 عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 24May 2023

از ۶عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر رونمایی می‌شود«زهرا شاعری» مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر اظهار داشت: ویژه برنامه‌ایی در تاریخ ۷ خرداد ‌سال جاری با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود و از تعداد ۶ عنوان کتاب تولید سال‌جاری رونمایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: تعداد کتاب‌های مکتوب در دست تولید ۶۰ عنوان است که با تایید شورای نشر، این ۶ عنوان چاپ شده و رونمایی  در آینده نزدیک از حدود ۲۰ عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر افزود: کتاب‌های منتشر شده تحت عنوان ۱) نقش ناوتیپ ۱۳ امیرالمؤمنین استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس تألیف علی احمدی پور، ۲) نبرد جاویدان تألیف دکتر اسماعیل حسن زاده، ۳) نقش جزیره خارگ در دفاع مقدس تألیف محمدرضا کرم الیگودرزی، ۴) طالب شهادت، ۵) جوان مؤمن انقلابی،۶) و کتاب تا ساعتی دیگر تألیف علیرضا عابدی و علیرضا فخرایی است.

وی در این زمینه گفت: روز (یکشنبه) هفتم خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات صدا و سیمای استان و با همکاری این نهاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار