عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: رسانه‌های معاند واقعیت را دگرگون جلوه می‌دهند/ ارتباطات بین‌المللی ایران گسترده شده است

«صفار هرندی» با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند واقعیت را دگرگون جلوه می‌دهند و جای شهید و جلاد را عوض می‌‌کنند، گفت: فردی در جامعه انقلابی می‌تواند یک پیام‌رسان تأثیرگذار باشد.
کد خبر: ۵۹۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ - 28May 2023

رسانه‌های معاند واقعیت را دگرگون جلوه می‌دهند/ ارتباطات بین‌المللی ایران گسترده شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدحسین صفار هرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در اولین یادواره شهید «فرهادی» در استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه شهدا بشارت دهنده دنیایی هستند که فاقد خوف و ترس است، اظهار داشت: شهید «فرهادی» خبرنگاری بود که مردم را به حق‌جویی دعوت می‌کرد که وقتی شهید شد این نقش را برجسته‌تر انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه خوف و حزن دو رنج بزرگ برای انسان است و همواره در زندگی آن دنیا برای رهایی از این رنج‌ها وعده داده شده، افزود: وادی بدون ترس و اندوه جایی است که انسان به یگانگی خداوند ایمان داشته باشد لذا در همین دنیا نیز می‌توان از این دو رنج ایمن بود و تعداد کسانی که این مقوله را باور کردند در دفاع مقدس زیاد بود اما مسیر حق‌شناسی تمام نشده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به وجود مشکلاتی از قبیل تهدید، تحریم، کمبود و فشارهای چند جانبه به کشور اشاره کرد و گفت: این مشکلات موجب سخت شدن زندگی مردم شده و دشمن اعتراف کرده همه این راه‌هایی که در مورد ایران پیموده‌ایم به نتیجه نرسیده است.

صفار هرندی ادامه داد: دشمن به جایی رسیده که از شرارت‌های خود مأیوس شده و طوری فضاسازی رسانه‌ای می‌کند تا توهم ایجاد شود تنها راه چاره ارتباط با آمریکاست اما مسائل کشور در حال حل شدن بوده و با عملکرد درست می‌توان از سد گرانی‌ها هم عبور کرد.

وی تصریح کرد: ارتباطات جهانی بیش از هر زمانی در دولت سیزدهم بهتر شده لذا ارتباط ایران با همسایگان و قدرت‌های بزرگی که آمریکا و اروپا هم دنبال ارتباط‌گیری با آن‌ها هستند، گسترده‌تر شده لذا آمریکا ناگزیر است که به چین نزدیک شود اما در خلأ این قدرت فرصت برای کشورهای جهان سوم و آزادی‌خواه فراهم شده اگرچه هنوز عده‌ای اعتقاد دارند باید به سراغ آمریکا برویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه واقعیات جامعه آمریکایی نشان می‌دهد که رقبای آن در حال پیشی گرفتن از این ابرقدرت هستند، عنوان کرد: جهان به سمت ارتباط چند کشور پیش رفت و ایران هم در این ارتباطات حضور دارد لذا برای دولت سیزدهم افتخار بزرگی است که در اجلاس شانگ‌های حضور یافت آن هم مجلسی که یک سوم اقتصاد جهان در آن است.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دلسوز ملت است و رئیس‌جمهور به شکل جهادی در حال تلاش است و آمادگی خدمت به مردم و صداقت در وعده از شاخصه‌های این دولت است لذا در انعکاس واقعیت‌ها باید تلاش کرد.

وی اضافه کرد: اگرچه هنوز اشکالات در درون نظام به دولت، مجلس و دستگاه قضا وارد است اما باید درصدد رفع آن باشیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم همواره به این موضوع تأکید دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس بدون ترس به دل جنگ می‌زدند و سهم یکایک شهیدان از سهم همه موشک‌ها بالاتر است و پای کسانی به جبهه باز شد که قبل از آن چون و چرا داشتند اما وقتی یک شهید به محله‌ای می‌آمد مهم‌ترین کارش دعوت بود.

صفار هرندی به اغتشاشات پاییز سال گذشته اشاره کرد و گفت: در همه معرکه‌هایی که سال‌ها به آن مبتلا بودیم جوانان پیرو خط ولایت مظلومانه زیر ضربات اراذل و اوباش جان فدا می‌کنند و مظلومیت این شهدا زمانی مضاعف شد که برخی رسانه‌های معاند آن‌ها را متعارض معرفی کردند که به سزای خود رسیدند و متأسفانه خیلی افراد باور کردند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند واقعیت را دگرگون جلوه می‌دهند و جای شهید و جلاد را عوض می‌‌کنند، اصافه کرد: امروز خوشبختانه هر انسانی توانایی این را دارد که مثل رسانه رفتار کند، گاهی یک فرد در فضای مجازی از رسانه‌های متعارف تأثیرگذاری بیشتر و دنبال کننده زیادی دارد اما باید در این فصا به دنبال حرف حق باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه هر فردی در جامعه انقلابی می‌تواند یک پیام‌رسان تأثیرگذار باشد، گفت: با همت نیروهای انقلابی دعوت به سوی حق شروع شده و دشمن هم از این موضوع هراس دارد لذا از اثر این رسانه‌های انقلابی نگران هستند که مبدا پیام حاج «قاسم سلیمانی» به جوامع غربی هم برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار