حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی استاندار همدان تاکید کرد؛

ضرورت تولید محتوا‌های رسانه‌ای برای ایجاد شور انتخاباتی

«رضانیا» بر ضرورت تولید محتوا‌های رسانه‌ای برای ایجاد شورانتخاباتی در استان تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان با قلم شورآفرین خود به افزایش میزان مشارکت مردم در این عرصه مهم سیاسی نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۵۹۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 28May 2023

ضرورت تولید محتوا‌های رسانه‌ای برای ایجاد شور انتخاباتیبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز (یکشنبه) در شورای اطلاع رسانی استان همدان اظهار داشت: باید برخی کاستی‌ها در زمینه میزان مشارکت سیاسی مردم در عرصه انتخابات جبران شود.

وی به چهار راهبرد اساسی انتخابات شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در صحنه انتخابات اشاره کرد و گفت: باید برای تحقق این مولفه‌ها از همه ظرفیت‌های مختلف فکری و مردمی و رسانه‌ای در استان بهره برد.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار همدان نقش روابط عمومی‌ها و تعامل مثبت آن‌ها با رسانه‌ها را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه تعیین کننده دانست و گفت: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های همه دستگاه‌های اجرایی باید در اسرع وقت انجام شود.

وی ابراز داشت: کوتاهی و بی رمقی در مجموعه روابط عمومی‌ها برای بیان دستاورد‌ها و عملکرد دستگاه‌ها به هیچ وجه قابل توجیه نیست و باید سعی شود با همکاری رسانه‌ها موجی از امید و اطلاع رسانی گسترده در مجموعه استان شکل گیرد.

رضا نیا تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز زمینه لازم را برای حمایت از رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و پیشنهاد‌ها و راهبرد‌های اصحاب رسانه و همچنین شورای اطلاع رسانی در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه انتخابات فراهم کند.

وی بر ضرورت تولید محتوا‌های رسانه‌ای برای ایجاد شورانتخاباتی در استان تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان با قلم شورآفرین خود به افزایش میزان مشارکت مردم در این عرصه مهم سیاسی نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان یادآور شد: دشمن راهبردش این است که حضور در این صحنه سیاسی و انتخابات را به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی قدرت و عزت ایران اسلامی کمرنگ کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد انتخابات در ایران اسلامی بی رمق و بدون شور و نشاط باشد و ما باید ازهم اینک با یک برنامه ریزی منسجم و با حمایت رسانه ها، ظرفیت‌های مردمی، نخبگان، ائمه جمعه و سایر افراد ذی نفوذ مانع از تحقق این هدف شوم دشمنان شویم.

رضانیا با بیان اینکه حرکت بر مدار قانون و تامین سلامت و امنیت انتخابات که از جمله وظایف و کارکرد‌های مهم متولیان امر انتخابات است با قوت و جدیت مد نظر است، متذکر شد: دستگاه‌های مختلف اجرایی موظف هستند برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور پرشور مردم در اسفندماه امسال پای کار بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار