فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس:

معرفی ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) به نسل جوان یک ضرورت است

سرهنگ علیزاده با اشاره به تلاش دشمنان در جهت ایجاد فاصله بین نسل جوان و الگوی ارزشمند دینی و اخلاقی، گفت: معرفی ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) به نسل جوان یک ضرورت است.
کد خبر: ۵۹۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ - 29May 2023

 معرفی ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) به نسل جوان یک ضرورت است سرهنگ پاسدار «احسان علیزاده» فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: یکی از ابعاد جهاد تبیین معرفی بزرگان دین مبین اسلام و تشریح و تبیین ابعاد شخصیتی آن‌ها برای نسل جوان است.

وی با بیان اینکه آشنایی جوانان با فرهنگ رضوی می‌تواند تا حد زیادی از آسیب‌های اجتماعی و رسانه‌ای آن‌ها را مصون دارد، تاکید کرد: ترویج فرهنگ و سیره ائمه اطهار در جامعه باید به عنوان یک اصل مهم در جهاد تبیین مهم تلقی شود و برای نهادینه کردن در جامعه برنامه ریزی شود.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس با بیان اینکه در دهه کرامت به منظور تبیین فرهنگ رضوی به مدت ده روز غرفه‌هایی در سطح شهرستان فردیس برگزار شده، تصریح کرد: در این غرفه‌ها ضمن تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام رضا (ع)؛ مشاوره‌های حقوقی، مذهبی، خانوادگی به شهروندان ارائه شد که با استقبال شهروندان مواجه شد.

وی همچنین از برنامه‌های ویژه جهت آشنایی کودکان و نوجوان با فرهنگ رضوی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی دهه کرامت علاوه بر برپایی جشن‌های مختلف محلی و شهرستانی، غرفه‌های کودک و نوجوان در مناطق مختلف شهرستان فردیس دایر بود که در این غرفه‌ها از طریق برگزاری مسابقات گوناگون، ساخت کاردستی، نقاشی و... فرهنگ رضوی با زبانی کودکانه به کودکان آموزش داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها