مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

تدوین شیوه‌نامه عفاف و حجاب در میان دانش‌آموزان

«عسکری» از تدوین شیوه‌نامه عفاف و حجاب با توجه به مؤلفه‌های مختلف دانش‌آموز، معلم، محیط، خانواده مرتبط با دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده جهت مقابله با جنگ شناختی دشمن در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 29May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «محمدخلیل عسکری» مدیرکل آموزش و پرورش فارس در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش فارس با موضوع عفاف و حجاب که امروز (دوشنبه) از تدوین شیوه‌نامه عفاف و حجاب با توجه به مؤلفه‌های مختلف دانش‌آموز، معلم، محیط، خانواده مرتبط با دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده در این استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب یکی از اولویت‌های این اداره‌کل است، اظهار داشت: با توجه به جنگ شناختی که در ابتدای سال تحصیلی به وجود آمد و دشمن از حجاب دانش‌آموزان به عنوان یک ابزار استفاده کرد لذا ضروری است در این زمینه برنامه‌ریزی دقیقی صورت بگیرد.

عسکری تأکید کرد: تلاش می‌کنیم بهترین مسیرها و راهکارهای منتهی به نهادینه شدن فرهنگ حجاب را بررسی و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم تا موانع مسیر هدایت دانش‌آموزان به سمت حجاب مرتفع شود.

یادآور می‌شود، در شیوه‌نامه در حال تدوین حجاب و عفاف، ایده‌هایی ارائه شده که می‌توان به مواردی مانند ایجاد دبیرخانه دختران جهان اسلام، تهیه محتوای مختصر ویژه اولیا، تخصیص یک تابلو تبلیغاتی در مدارس به موضوع حجاب، استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش آموزان، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، آموزش از طریق کلاس‌های آموزش خانواده، تبلیغ آیات قرآنی مرتبط با عفاف و حجاب و ...، اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها