رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

پیام خون شهدا، امنیت پایدار است

حجت‌الاسلام کریمیان گفت: امنیت جایگاه بسیار بالایی دارد و سرزمینی که امنیت نداشته باشد، ارزشی ندارد.
کد خبر: ۵۹۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ - 29May 2023

پیام خون شهدا، امنیت پایدار استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «فرضعلی کریمیان»، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در مراسم بزرگداشت شهدای مرزبانی منطقه سراوان فراجا که در مسجد امام حسین(ع) نیم‌ور و با حضور سردار هادی رفیعی‌کیا، فرماندهی انتظامی استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان محلات و شهر نیم‌ور برگزار شد، اظهار کرد: هنگام ورود شهید گمنام به شهرها، مادرها، پدرها و خواهرها برای او گریه می‌کنند اما عده‌ای سیاه‌دل آنها را استخوان پاره می‌دانند، در حالی که آنها استوانه‌ها و ستون‌های این نظام هستند، این‌ها گمنام نیستند بلکه نام‌آوران این نظام هستند.

وی ادامه داد: شهیدان نمرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و ما در کوچه‌های نفس اماره خود گم شده‌ایم. آنهایی که در جنگ تحمیلی اعضای بدن خود را از دست داده‌اند، معلول نیستند. بلکه جانباز نظام اسلامی هستند و ما باید قدر آنان را بدانیم.

وی افزود: یادواره شهدا مجلس ختم نیست بلکه مجلسی شهیدساز است و پیام خون شهدا، امنیت است.

وی خاطرنشان کرد: عدالت در اصول دین آمده است و ارزش امنیت آنجا مشخص می‌شود که در صورت نبود آن، نمی‌توان عدالت را اجرایی کرد. سرزمینی که امنیت نداشته باشد، ارزشی ندارد. امنیت جایگاه بسیار بالایی دارد و باید قدردان کسانی که برای مردم امنیت به ارمغان می‌آورند، باشیم.

وی تصریح کرد: پلیس در قالب پلیس راه، راهور، آگاهی، مبارزه با سرقت، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با قاچاق کالا و در مجموع با ۲۷ ماموریت، شب و روز برای تامین امنیت مردم تلاش می‌کند. دشمنان در صدد ایجاد ناامنی، ناامید کردن مردم از نظام اسلامی، ناامن کردن جامعه اسلامی و اغتشاشات خیابانی و به جان هم افتادن است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از اهداف دشمن، شیعه‌هراسی، اسلام هراسی، ایران هراسی و رواج خشونت‌طلبی در جامعه است. از بین بردن وحدت، دیگر هدف دشمن است و در این شرایط چیزی که می‌تواند ما را از توطئه دشمن نجات دهد، جهاد تبیین و ولایت‌مداری است. ما باید اخلاق اسلامی که یکی از پیام‌های خون شهدا است را در جامعه اسلامی نهادینه کنیم.

وی اظهار کرد: باید توطئه دشمن در جامعه اسلامی را خنثی کنیم. وقتی خواص جامعه بصیرت خود را از دست بدهند، حسین‌بن‌علی‌ها به مسلخ شهادت خواهند رفت. باید مواظب باشیم که خواسته دشمنان اسلام و انقلاب اجرایی نشود بویژه اینکه پیام خون شهدا، اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی همانند گذشته در دفاع از انقلاب اسلامی ایران درخشیده و با وقف شب و روز خود، جان بر کف فعالیت می کند. فرزندان این انقلاب در سپاه و بسیج نیز به همین شکل برای حمایت از انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند.

وی هدف دشمن از اهانت به لباس روحانیت و حمله به روحانیان را جدا کردن آنان از مردم دانست و گفت: زمانی که روحانیت از مردم جدا شده و مردم تنها شوند، دشمن می‌تواند طاغوت را بر آنها مسلط کند. وضعیت عراق، افغانستان و سوریه که ناشی از اقدامات آمریکاست، نشان‌دهنده این موضوع است.

انتهای پیام

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار