فرماندار فامنین مطرح کرد؛

اهمیت سواد رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم و ترکیبی

«حسینی» با تبیین اهمیت سواد رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، گفت: آموزش سواد رسانه‌ای و کسب این مهارت توسط جوانان، نوجوانان و والدین قدرت نرم نظام را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۵۹۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 29May 2023

اهمیت سواد رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم و  ترکیبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فامنین که به منظور برنامه ریزی برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شده بود، اظهار داشت: نیاز امروز جوانان آموزش سواد رسانه‌ای است و لازم است ضمن توجه ویژه به جوانان و نوجوانان به آموزش والدین نیز در سواد رسانه‌ای توجه شود.

وی با تبیین اهمیت سواد رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان افزود: آموزش سواد رسانه‌ای و کسب این مهارت توسط جوانان، نوجوانان و والدین قدرت نرم نظام را افزایش می‌دهد.

فرماندار فامنین تصریح کرد: از ظرفیت‌های بی‌نظیر مساجد، مدارس، پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات باید در آموزش مهارت‌ها و غنی سازی اوقات فراغت جوانان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسه ستاد ساماندهی جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و در بسترسازی اوقات فراغت همه ادارات و نهاد‌ها و سازمان‌ها در کمک به اداره ورزش و جوانان تمام قد در صحنه حاضر باشند.

حسینی ادامه داد: تعطیلات خرداد ماه و مناسبت‌های بزرگ آن فرصت بی‌نظیری برای انجام برنامه‌های فرهنگی است.

وی اضافه کرد: در قدم برداشتن برای تحقق شعار سال با محوریت نهضت آموزش، ادارات مختلف از جمله فنی حرفه‌ای، آموزش و پرورش، بسیج، کمیته امداد و بهزیستی از این فرصت استفاده کنند.

فرماندار فامنین یادآور شد: آموزش‌ها و برنامه‌ها در تعطیلات باید هدفمند و خروجی کار مشخص باشد و برای توانمند‌سازی فکری و مهارتی در نوجوانان و جوانان بیشتر کار شود.

وی متذکر شد: در موضوع خانه جوان شهرستان باید نگاه ویژه داشته باشیم این محل یک فرصت بی‌نظیر در شهرستان است که از آن هیچ استفاده‌ای نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها