وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تنوع دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها را در سینما به رسمیت می‌شناسیم

اسماعیلی با تاکید براینکه تنوع دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها را در سینما به رسمیت می‌شناسیم، گفت: پایایی و مانایی فکر به این تنوع سلیقه‌هاست که موجب هم‌افزایی و حرکت به جلو است.
کد خبر: ۵۹۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 30May 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین «گردهمایی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس» شامگاه (دوشنبه، ۸ خردادماه) با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

اسماعیلی در این گردهمایی ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت، با بیان اینکه در آستانه ولادت حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) هستیم، گفت: خوشحالم که امشب در این گردهمایی که با همت سازمان سینمایی و مجموعه بنیاد فارابی با نام گردهمایی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس برگزار شده است، حضور دارم. 

وی با تاکید براینکه ما در همه اهالی سینما را از خانواده انقلاب می‌دانیم، تصریح کرد: سینماگران دفاع مقدس تلاش کردند و کار کردند تا پیام ایستادگی مردم ایران را با هنر سینما تصویر کنند و همین باعث ماندگاری شد.

تنوع دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها را در سینما به رسمیت می‌شناسیم

وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی تصریح کرد: هیچ زبانی بلیغ‌تر از زبان هنر و سینمای برای ماندگار کردن افتخارات مردم ایران نیست لذا این جلسه، جلسه وفاق و همدلی و هم اندیشی اهالی هنر و سینماست.

اسماعیلی با بیان اینکه دل اهالی هنر و سینما برای عزت و عظمت ایران می‌تپد و همه به افتخارات ایران می‌بالند، گفت: ایران و تاریخ پرافتخارش برای اهالی فرهنگ غرورآفرین است. ما در حوزه سینما تنوع دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها را به رسمیت می‌شناسیم و استقبال می‌کنیم چراکه پایایی و مانایی فکر به این تنوع سلیقه‌هاست که موجب هم‌افزایی و حرکت به جلو است. توقف سم مهلت سینماست و ما در دولت مردم همه تلاشمان را برای اعتلای سینما به‌کار می‌بندیم.

تنوع دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها را در سینما به رسمیت می‌شناسیم

وی تسهیل‌گری و حمایت را وظیفه حاکمیت دانست و ادامه داد: نقش‌آفرینی هرچه بیشتر سهم سینماگران و ما به این تقسیم نقش افتخار می‌کنیم. بخاطر همه لحظات خوبی که سینماگران برای مردمان ایران زمین آفریدند، تشکر می‌کنم و توفیق شما را مسئلت می‌دارم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار