رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی:

حق حیات به صورت خودسرانه در آمریکا نقض می‌شود/ داعش، طالبان، جبهه‌النصره و منافقین تولیدات حقوق بشری آمریکا!

غریب آبادی گفت: در آمریکا حق حیات به صورت خودسرانه بدون اینکه نیازی به بکارگیری سلاح باشد نقض می‌شود، اما این کشور از خودش در مجامع بین‌المللی یک الگوی حقوق بشر ساخته است که باید افشا شود.
کد خبر: ۵۹۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ - 30May 2023

.به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «کاظم غریب آبادی» رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی امروز (سه‌شنبه) در نشست هم‌اندیشی ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور جمعی از نمایندگان نهاد‌های فرهنگی و تبلیغاتی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در خرداد ماه مناسبت‌های قیام ۱۵ خرداد و ارتحال حضرت امام را داریم و بلافاصله به هفته حقوق بشر آمریکایی می‌رسیم که ایام بسیار مهمی هستند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: اندیشه‌ها و رهنمود‌های حضرت امام خمینی در خصوص حقوق بشر آمریکایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که قطعا مسیر ما را در ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی ترسیم می‌کند.

رئیس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی با تشکر از دستگاه‌های ذیربط در ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: ما از همه پیشنهادات در ابتکارات در هفته حقوق بشر آمریکایی استقبال می‌کنیم، ما در موضوع حقوق بشر باید جامع‌نگر باشیم، زیرا آمریکا در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و انسانی از ناقضان اصلی حقوق بشر به شمار می‌رود.

وی افزود: در داخل آمریکا بسیاری از مردم این کشور از حقوق اولیه انسانی برخوردار نیستند، یک نمونه آن این است که در زندان‌های این کشور به دلیل عدم ارائه خدمات تعداد زیادی از زندانیان کشته می‌شوند، همچنین تعداد بسیار زیادی از سیاه پوستان به دست پلیس این کشور به بی رحمانه‌ترین شکل ممکن کشته می‌شوند.

غریب آبادی تصریح کرد: در آمریکا حق حیات به صورت خودسرانه بدون اینکه نیازی باشد به بکارگیری سلاح نقض می‌شود، اما این کشور از خودش در مجامع بین‌المللی یک الگوی حقوق بشر ساخته است که باید افشا شود، در تمام دنیا هیچ کشوری هم مانند جمهوری اسلامی پیدا نمی‌شود که با آمریکا وارد تنش شود و به افشای نقض حقوق بشر آمریکایی بپردازد.

رئیس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: آمریکا در کشورهای مصر، نیکاراگوئه، کشورهای آمریکای لاتین، عراق، افغانستان و سوریه جنایت‌هایی مرتکب شده است که از حد تصور بیشتر است، یک نمونه آن کشته شدن بی رحمانه ۵۰۰ هزار کودک عراقی است که در دو جنایت آمریکا در این کشور رخ داده است. هیچ کشوری در تاریخ بشریت وجود ندارد که به اندازه آمریکا اقدامات ضد بشری داشته باشد، این کشور در نهایت وقاحت خود را الگوی حقوق بشر می داند.
 
وی ادامه داد: بنابراین وظیفه‌ی ما در افشای حقوق بشر آمریکایی بسیار سخت و خطیر است، دستگاه‌هایی مانند وزارت امور خارجه، جامع‌المصطفی، تقریب مذاهب و ... که هم دستگاه سیاسی و هم دستگاه فرهنگی هستند، باید کاملا متحد و یکدست در حوزه بین‌الملل به افشای حقوق بشر آمریکایی بپردازند.
 
غریب آبادی بیان داشت: ما برای تولید محتوا  از جمله تحریم که درد بسیاری از کشورهای دنیا است و تروریسم که جمهوری اسلامی ایران بیشترین ضربه را از آن خورده است باید مرکزیتی برای داخل و خارج کشور ایجاد کنیم تا مورد توجه ویژه رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی قرار گیرد.
 
وی افزود: طبق آمارها ایران چیزی در حدود ۱۷ الی ۲۵ هزار شهید ترور داشته است.  گروهک تروریستی منافقین هم اکنون در حال کار تروریستی علیه ملت ایران است، این در حالی است آمریکا چنین گروهکی را از لیست گروهک های تروریستی خارج می‌کند و مورد حمایت قرار می‌دهد، آمریکا نه تنها نسبت به ایران بلکه نسبت به همه مخالفان خود از ابزار تروریسم استفاده کرده است، داعش، طالبان، جبه‌النصره و منافقین نمونه‌هایی از تولیدات آمریکا هستند.
 
رئیس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی بیان داشت: ما برای افشای شایسته حقوق بشر آمریکایی ضرورت دارد که از سازمان‌های مردم نهادی که در عرصه بین‌المللی فعال هستند بهره ببریم، اگر هرکدام نمایندگی جمهوری اسلامی ایران و همه رایزنان فرهنگی ما بهره ببریم، در افشای حقوق بشر آمریکایی متحد شوند، خروجی خوبی در افشای حقوق بشر آمریکایی بدست می‌آوریم.
 
وی با بیان اینکه با تمام تلاش باید تولید محتوای فرهنگی داشته باشیم، گفت: تمام کشورهایی که مورد ظلم و جنایت آمریکا قرار گرفته‌اند باید با همکاری یکدیگر به افشای آمریکای جنایت کار بپردازند.

رئیس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی بیان داشت: ما برای افشای شایسته حقوق بشر آمریکایی ضرورت دارد که از سازمان‌های مردم نهادی که در عرصه بین‌المللی فعال هستند بهره ببریم، اگر هر کدام نمایندگی جمهوری اسلامی ایران و همه رایزنان فرهنگی ما بهره ببریم، در افشای حقوق بشر آمریکایی متحد شوند، خروجی خوبی در افشای حقوق بشر آمریکایی بدست می اوریم.

وی با بیان اینکه با تمام تلاش باید تولید محتوای فرهنگی داشته باشیم، گفت: تمام کشورهایی که مورد ظلم و جنایت آمریکا قرار گرفته‌اند باید با همکاری یکدیگر به افشای آمریکای جنایت کار بپردازند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار