معاون اجرایی رئیس‌ جمهور:

دولت با تمام تلاش پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل می‌کند

منصوری گفت: پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در کشور داریم که با تمام توان در جهت تکمیل آنها تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 30May 2023

دولت با تمام تلاس پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل می‌کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور امروز سه‌شنبه (۹ خرداد) در نشست بررسی روند اجرایی پروژه کنار گذر شمالی کرج، اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در کشور داریم که با تمام توان در جهت تکمیل آنها تلاش می‌کنیم.

منصوری افزود: بعضاً به اندازه ۳۰ سال منابع دولت پروژه نیمه کاره است.

معاون اجرایی رئیس جمهور درخصوص پروژه کنارگذر شمالی در استان البرز، بیان کرد: سرعت پروژه کنارگذر شمالی حاکی پیگیری مسؤولان استان البرز برای اتمام آن است. این پروژه گره ترافیکی البرز را باز می‌کند و با توجه به مشکلات ترافیکی که مردم دارند به ویژه ایام تعطیل در اتوبان کرج به تهران پروژه کنار گذر شمالی به لحاظ پدافند غیرعامل، رفاه عمومی و اقتصادی اهمیت دارد.

منصوری ادامه داد: باید ماده ۲۳ پروژه کنار گذر شمالی، قرار داد مشارکت در این زمینه و اختصاص منابع مالی بیشتر، تسهیلات بانکی مد نظر قرار گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در مورد ماده ۵۶، بیان کرد: باید بحث ماده ۵۶ نیز دنبال شود، چرا که بخش زیادی از منابع مالی از طریق تغییر کاربری و مولد سازی تأمین خواهد شد.

وی راهکار آخر را استفاده از توان بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: لازم است مساله بحران را نیز به عنوان مکانیزم مالی در نظر بگیریم.

منصوری تاکید کرد: پروژه کنار گذر شمالی سند افتخار برای کشور است که چند سال تعطیل بوده و در دولت سیزدهم باید به پایان برسد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار