نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

باید نسبت به مدیران کشور مطالبه‌گر بود

آیت‌الله «علما» گفت: باید مسئولان بیشتر پتانسیل‌های استان را معرفی کنند و این امکانات مدیریت بهینه شود، لذا باید مدام از مدیران مطالبه گری کرد تا بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۵۹۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 30May 2023

باید مدام از مدیران مطالبه گری کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار جهادگران سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، با تجلیل از برنامه‌ها و فعالیت‌های جهادگران سازندگی اظهار داشت: باید به صورت مستمر جلساتی با گروه‌های جهادی برگزار شود و برخی مسوولان که دست‌اندرکار هستند در جلسات حضور یابند.

وی بیان داشت: خوشبختانه توسط جهاد سازندگی کارهای خوبی انجام شده که باید این کارها اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان این خدمات قرار بگیرند و از ظرفیت‌های خوب رسانه‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.

آیت الله علما، درباره ضرورت استفاده از ظرفیت‌های استان گفت: صنایع دستی ما بسیار می‌تواند اشتغال‌زایی کند و گروه‌های جهادی می‌توانند این صنایع کوچک را مورد حمایت قرار دهند.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های عظیم اقلیمی، فرهنگی و طبیعی استان بیشتر استفاده شود، اگر مکان‌های تاریخی را بخوبی معرفی کنیم، موجبات حضور گردشگران را فراهم می‌کنیم و اشتغال‌زایی خوبی در استان اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: باید مسوولان بیشتر پتانسیل‌های استان را معرفی کنند و این امکانات مدیریت بهینه شود، لذا باید مدام از مدیران مطالبه گری کرد تا بیشتر تلاش کنند.

آیت الله علما با بیان اینکه جهادگران بازوان توانای سازندگی و پیشرفت جامعه هستند، بر اهمیت تبیین فعالیت‌های انجام شده تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار