در نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب صورت می‌گیرد؛

بررسی تجربه اربعین و بازخوانی اهداف بسیج مستضعفین

در چهل و هفتمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی با نمایش فیلم مستند «رستاخیز»، تجربه اربعین و بازخوانی اهداف بسیج مستضعفین، مورد بررسی قرار می‌‌گیرد.
کد خبر: ۵۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ - 23November 2015

بررسی تجربه اربعین و بازخوانی اهداف بسیج مستضعفین

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، چهل و هفتمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام عباس مولایی و دکتر روح الله ایزدخواه با موضوع تجربه اربعین و بازخوانی اهداف بسیج مستضعفین، برگزار میشود.

در این نشست مستند «رستاخیز»، به کارگردانی رضا فرهمند، اکران و سوژههای فیلمسازی درباره تجربه اربعین و بازخوانی اهداف بسیج مستضعفین، بررسی میشود.

این مستند، پیرامون بزرگترین اجتماع بشری در روز اربعین است که در آن مردم از تمام نقاط دنیا با پای پیاده خود را به کربلا میرسانند.

محورهای نشست با توجه به هفته بسیج، بازخوانی پیامهای امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین، مرور تجربههای مختلف از حضور مردم پس از انقلاب اسلامی، تجربههای حضور مردم و بسیج اقشار در سایر کشورها، ظرفیتهای کشورهای جهان اسلام برای بسیج مردمی (علی الخصوص ظرفیتهایی که کمتر دیده شدهاند)، اولویتهای آینده بسیج بر مبنای پیام امام (ره) و تحلیل تجربههای گذشته، ارزش و جایگاه اربعین در اندیشه اعتلای امت واحده اسلامی، راهکارهای استفاده از ظرفیت اربعین برای انتقال پیام انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان جهان، سوژههای اربعین برای استفاده در فضای فکری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (جهت ساخت فیلم، داستان، فیلمنامه، کلیپ، مستند، گرافیک، عکس و ...) و... است.

این نشست، فردا، سهشنبه سوم آذر، از ساعت 15، در محل حسینیه هنر، واقع در خیابان 16 آذر، روبروی پورسینا، پلاک 60 برگزار میشود و حضور برای عموم در این نشست آزاد است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار