به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره):

پویش «عشق به روح الله» در استان البرز اجرایی می‌شود

پویش عشق به روح الله با هدف ترویج و تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره) در استان البرز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ - 01June 2023

پویش کشوری «عشق به روح الله» در استان البرز اجرایی می شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز پویش کشوری عشق به روح الله همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان در این پویش مجازی می‌توانند با تهیه فیلم‌های کوتاه ۲ تا ۵ دقیقه‌ای گزارشی از اجتماعات، سخنرانی‌ها، سرودها، تئاتر‌ها و نمایشگاه‌های مختلف با موضوع ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) تهیه و ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به این پویش تا ۱۵ خردادماه تعیین شده است و افراد علاقه‌مند باید آثار خود را به پایگاه‌ها و نواحی بسیج استان البرز ارسال کنند.

در این پویش به ۱۰۰ نفر در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد. علاقه مندان می‌توانند با انتخاب موضوع هایی، چون برگزاری مراسم‌های ارتحال امام (ره) در مساجد، ارسال ایده‌های مبتکرانه و خلاقانه در اجرای مراسم‌های سوگواری امام خمینی (ره)، روایتگری دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بازخوانی و خلاصه خوانی وصیت نامه حضرت امام (ره) توسط نوجوانان، دل نوشته‌ای به حضرت امام (ره)، روایتگری نسل اول انقلاب در مراسم‌های ارتحال امام خمینی (ره) و ... فیلم کوتاه دو‌تا پنج دقیقه‌ای تهیه کنند و در این مسابقه مجازی شرکت کنند.

علاقه‌مندان در استان البرز می‌توانند از طریق پیامرسان ایتا و روبیکا آثار خود را جهت پایگاه‌های بسیج محلات ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار