جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

دشمنان پس از انقلاب سعی در نابودی جمهوری اسلامی دارند

سردار «طهماسبی» گفت: دشمنان در همه سال‌های پس از انقلاب اسلامی سعی در نابودی جمهوری اسلامی داشته و دارند.
کد خبر: ۵۹۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ - 01June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «ابوالفضل طهماسبی» جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در عصر شعر و خاطره همپای آفتاب با اشاره به رویدادهای انقلاب اسلامی در زمان پهلوی اظهار داشت: در دورانی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم می‌شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هیچ کس باور نمی‌کرد ایران بدون حمایت دو بلوک شرق و غرب به پیروزی برسد، بیان کرد: انقلاب اسلامی یک شگفتی در عصر معاصر است.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی وجود رهبری فرزانه واتحاد مردم بود، بیان کرد: امام راحل به پشتوانه مردم توانستند نظام طاغوت را از بین ببرند.

طهماسبی با اشاره به اینکه دشمنان در همه سال‌های پس از انقلاب اسلامی سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشته و دارند، عنوان کرد: دشمن می‌داند انقلاب اسلامی در بین کشورهای منطقه و سپس در سراسر دنیا راه و سبک جدیدی از مقابله با استکبار جهانی را به راه خواهند انداخت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن امروز از میزان اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برآشفته است، بیان کرد: در حالی آمریکا مدعی افول ایران اسلامی است که دائما در حال مقابله و هزینه برای مبارزه با ایران است.

وی با بیان اینکه وجود رهبری فرزانه رمز ماندگاری و مقابله باهمه توطئه دشمنان شده است، افزود: راه امام راحل پس از وی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه و انقلاب پایدارتر از گذشته مسیر پیشرفت را طی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار