رحیم مخدومی:

سرداورهای آثار ارسالی و چاپی جشنواره یوسف مشخص شدند

دبیر جشنواره یوسف گفت: سرداوری بخش آثار چاپی بر عهده خسرو باباخانی است و سرداوری بخش آثار ارسالی برعهده عباس جعفری مقدم قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱ - 10November 2013

سرداورهای آثار ارسالی و چاپی جشنواره یوسف مشخص شدند

رحیم مخدومی دبیر جشنواره یوسف در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: روز چهارشنبه مورخه 15/8/92 جلسه ای با حضور گلعلی بابایی، خسرو باباخانی، عباس جعفری مقدم و احمد شاکری با موضوع چگونگی برگزاری جشنواره یوسف و راهبردهای اجرایی رسیدن به نتیجه مطلوب در این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: دراین جلسه سرداورهای بخش آثار ارسالی و چاپی مشخص شدند. طبق تصمیمات اتخاذ شده سرداوری بخش آثار چاپی برعهده خسرو باباخاتنی است و سرداوری بخش آثار ارسالی برعهده عباس جعفری مقدم قرار گرفته است.

مخدومی با اعلام برگزاری نشست خبری جشنواره یوسف در نیمه دوم ماه محرم تصریح کرد: در قالب فعالیت های جنبی جشنواره آثاری که در پنج دوره قبل مقام اول تا سوم را کسب کرده اند را نقد و بررسی و این آثار را به همراه نقدهایی که درباره آنها نوشته شده است را در قالب یک کتاب چاپ و توزیع خواهیم کرد. هنوز اسمی برای کتاب در نظر گرفته نشده اما درآینده با مشورت صاحب نظران نام مناسبی برای این کتاب انتخاب می کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار