فرمانده سپاه شهرستان فردیس:

۸۵ حلقه صالحین در فردیس به تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) می‌پردازند

 سرهنگ «علیزاده» از فعالیت ۸۵ حلقه صالحین در جهت تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: تبیین اندیشه‌های امام خمینی یکی از محور‌های مهم جهاد تبیین و معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی به جامعه است.
کد خبر: ۵۹۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ - 02June 2023

۸۵ حلقه صالحین در فردیس به تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) می‌پردازندسرهنگ پاسدار «احسان علیزاده» فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، با تاکید بر اهمیت تبیین و تشریح اندیشه‌های امام خمینی (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، اظهار داشت: حلقه‌های صالحین طی روز‌های گذشته هر شب پس از نماز مغرب و عشاء با تشکیل جلسات مختلف نسبت به تبیین و تشریح اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جامعه برنامه ریزی کرده اند.

وی با بیان اینکه هر حلقه صالحین دست کم از دو عضو بر خوردار است، تصریح کرد: نیازمند تربیت نخبگان و مربیان مجرب در جهت تبیین ارزش‌های اسلامی در جامعه هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان فردیس جهت تبیین ارزش‌های اسلامی، خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان فردیس از هیچ تلاشی در جهت تبیین ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و رهبری دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار