مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز:

کاروان زیر سایه خورشید بیش از ۳۷۰ برنامه در البرز اجرا کرد

«قزلباش» گفت: کاروان فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید در دهه کرامت سال جاری بیش از ۳۷۰ برنامه اجرا کرد.
کد خبر: ۵۹۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ - 03June 2023

کاروان زیر سایه خورشید بیش از ۳۷۰ برنامه در البرز اجرا کردبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «حمزه قزلباش» مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در استان البرز و به همت شبکه جوانان رضوی استان البرز و با همکاری هیئات رزمندگان اسلام استان و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان البرز و با هدف توسعه معنوی حرم امام رضا (علیه السلام) و تقویت زیارت از راه دور برگزار شد.

وی اظهار داشت: کاروان فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید جشنی کم نظیر را در ایران کوچک رقم زد و مردم دوستدار اهل بیت (ع) در هر هفت شهرستان استان در قالب بیش از ۳۷۰ برنامه طی ۱۱روز، شمیم خوش رضوی را استشمام کردند.

وی گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید، دانشگاهی بی بدیل برای مشتاقان و تشنگان معارف اهل بیت (علیهم السلام) بود که با حضور در جای جای استان، دانشنامه‌ای ارزشمند از خود به یادگار گذاشت.

قزلباش از زیباترین جلوه‌های جشن امسال را توجه ویژه به خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان، بیماران، نخبگان، سالمندان و معلولان، جشن‌های مردمی، دیدار با زندانیان و حضور در مناطق محروم استان دانست که با حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی و پرچم متبرک امام مهربانی‌ها انجام شد.

شانزدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید در استان البرز از روز ۳۱ اردیبهشت سال جاری با حضور دو گروه از خادمان حرم رضوی به مدت ۱۰ روز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار