عضو خبرگان رهبری تأکید کرد؛

ضرورت تمسک به سیره امام (ره) برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

آیت‌الله «توکل» بر ضرورت تمسک به سیره و معنویت امام خمینی (ره) برای پیشبرد اهداف و تعالی انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۵۹۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ - 04June 2023

ضرورت تمسک به سیره امام (ره) برای پیشبرد اهداف انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «سید رحیم توکل» نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری امروز در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر گتاب بابل با بیان اینکه امام خمینی (ره) با رهبری و هدایت پیامبرگونه نهضت اسلامی، ملت ایران را از چنگ استبداد ستم‌شاهی، استعمار بیگانگان و استکبار جهانی رها کرد، اظهار داشت: شخصیت ممتاز و الهی امام خمینی (ره) منشأ برکات بزرگی برای مردم ایران و مسلمانان جهان بوده است.

وی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی به مردم شریف و مظلوم ایران عزت و اقتدار بخشید و ملت ایران، استقلال، آزادی و حیات طیبه خود را مدیون تدبیر و درایت امامین انقلاب اسلامی است.

آیت الله توکل با بیان اینکه امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای ولایت فقیه طرح‌ریزی کرد و آن را به منصه ظهور رساند، بیان کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب خود برای مسلمانان جهان هویت ایجاد کرده است.

عضو خبرگان رهبری افزود: امام خمینی (ره) در احیای ارزش‌های دینی از جمله نماز، روزه، عاشورا و آیین‌های دینی و مذهبی نقش کلیدی و بسیار مهمی داشت و با تبیین نظریه ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای ارزش‌های الهی و اسلامی در جامعه بنا نهاد.

آیت الله توکل بر ضرورت تمسک به سیره و معنویت امام خمینی (ره) برای پیشبرد اهداف و تعالی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: اندیشه و سبک زندگی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهترین راهنما و الگو برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل نظام اسلامی به جهانیان نشان داد که اسلام دین جامع و کاملی است، تصریح کرد: امروز نام جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار