معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

وفاداری نسل جوان به امام خمینی (ره)/ مکتب امام خمینی (ره) بر پایه معنویت، عدالت و عقلانیت استوار است

سردار «سنایی‌راد» گفت: تصور نظام سلطه این است که پس از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی و حضور نسل جدید می‌توانند از امام خمینی (ره) انتقام بگیرند اما همین نسل هم به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وفادار است.
کد خبر: ۵۹۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ - 04June 2023

وفاداری نسل جوان به امام خمینی (ره)/ مکتب امام خمینی (ره) بر پایه معنویت، عدالت و عقلانیت استوار استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و قشرهای مختلف مردم امروز در مسجد جامع امام صادق (ع) شهر تایباد برگزار شد.

سردار سنایی‌راد در این مراسم اظهار داشت: امام خمینی (ره) حاصل تربیت معنوی و دینی است که این تربیت را در جای‌جای فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی به کار برده است؛ پدر بزرگوار ایشان دنیا را در خدمت دین می‌دانست.

وی افزود: امام خمینی (ره) سیاست را در میدان عمل فرا گرفت و به کار برد و از سیاست‌مردان شجاع را ستایش می‌کرد، از جمله شهید مدرس که ایشان را همیشه می‌ستود؛ امام راحل یک عارف بزرگ و یک مبارز بزرگ بود و در اوج مهربانی، قاطع بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این‌که امام راحل جمهوریت را با اسلامیت تلفیق کرد و در رفتار، چه قبل و چه پس از انقلاب، مردمی زیستن را تجلی داد، خاطرنشان کرد: دیدن این سبک زندگی برای مردم و سیاسیان جالب توجه بود، فیدل کاسترو در بازدیدی که از تهران داشت، می‌گوید «به یقین رسیدم که بزرگی، به کاخ‌های بزرگ نیست» از این رو امام (ره) یک الگو کامل است.

سنایی‌راد گفت: مکتب امام خمینی (ره) معنویت، عدالت و عقلانیت است، امروز درد مردم تبعیض است و بر پایه مکتب امام، مردم این تبعیض را بر نمی‌تابند.

وی تصریح کرد: کشور ما حتی در سطح نظامی یک وابسته تمام عیار بود اما امام خمینی (ره) با تکیه بر آموزه‌های دینی و انقلابی ما را در جنگ به دفاع مستقل هدایت کرد و امروز به موازنه رسیدیم، امروز امام نماد عزت جهان اسلام است؛ به‌عنوان مثال اسرائیلی‌ها روزی نماد نیل تا فرات را برروی پرچم خود می‌کشیدند ولی امروز این مستکبرین به دور خود حصار می‌کشند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر این‌که قوی شدن ایران الهام‌بخش جهان اسلام شده است، ابراز داشت: امروز دشمنان به دنبال این هستند که یا امام خمینی (ره) را تخریب کنند یا تحریف کنند، ببینید امروز چه افرادی در مقابل ایشات صف کشیدند؟ تاریخ نشان می‌دهد که امپراطوری عثمانی را فتنه و اختلاف و آندلس را با فساد از بین بردند.

سنایی‌راد با بیان این‌که استکبار جهانی و تفکر تکفیری در کنار هم در مقابل تفکر امام خمینی (ره) قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: ما محور مقاومت را از شیعیان لبنانی تا اهل سنت فلسطینی می‌دانیم و این حاصل بیداری اسلامی است، الهام‌بخش روحیه‌ ستیز با آمریکا، ایران اسلامی بود ولی همه نتوانستند در این مسیر موفق باشند.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی می‌گفتند «این انقلاب سه ماه یا شش ماه بیشتر دوام نمی‌آورد»، همین تفکر در اغتشاشات اخیر نیز شایع بود که حاصل جنگ ترکیبی است و حتی در لایه‌های نخبگانی نیز جریان پیدا کرده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این‌که نگاه امام خمینی (ره)، نگاه وحدت بود، خاطرنشان کرد: تصور نظام سلطه این است که پس از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی و حضور نسل جدید می‌توانند از امام خمینی (ره) انتقام بگیرند اما همین نسل هم به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وفادار است، به کوری چشم دشمنان، تعهدی که امام (ره) در جهان اسلام آغاز کرد، جانشین صالح او به خوبی ادامه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها