استاندار همدان:

امام خمینی (ره) نگاهی مشفقانه به مردم داشتند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: حضرت امام (ره) هم در دوران جوانی و مبارزه و هم در دوران امامت امت اسلامی نگاهی مشفقانه به مردم و خصوصاً مستضعفان داشتند.
کد خبر: ۵۹۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ - 04June 2023

امام خمینی (ره) نگاهی مشفقانه به مردم داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان ضمن حضور و سخنرانی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جمع خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام، با مددجویان این نهاد مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار همدان در این مراسم اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) همیشه به مستضعفان و مستمندان توجه ویژه داشتند و همه را به این مهم توصیه می‌کردند

وی با بیان اینکه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، خانواده‌ی حضرت امام خمینی (ره) هستند، افزود: ایشان از تجملات دنیوی دوری می‌کردند و این درس بزرگی برای همگان است. 

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) هم در دوران جوانی و مبارزه و هم در دوران امامت امت اسلامی نگاهی مشفقانه به مردم و خصوصاً مستضعفان داشتند.

وی متذکر شد: حضرت امام خمینی (ره) در اداره زندگی شخصی خودشان هم شخصیت متمایزی نسبت به دیگر سیاستمداران داشتند که سیره‌ی آن امام عظیم‌الشان باید سرلوحه زندگی تمامی مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار