راهپیمایی ۱۵ خرداد با حضور وزیر کشور در ورامین برگزار شد

مردم شهرستان ورامین، همزمان با سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، با برگزاری راهپیمایی، بار دیگر صحنه‌هایی با شکوه از حماسه حضور مردم را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۵۹۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 05June 2023

راهپیمایی ۱۵ خرداد با حضور وزیر کشور در ورامین برگزار شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مردم خداجوی شهرستان ورامین صبح امروز همزمان با سالروز قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲، با حرکت از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلی مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین، صحنه‌های غرور آفرینی از عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند و ثابت کردند که گذر زمان آنان را از آن چه پدارانشان به یادگار گذاشته اند، دور نخواهد کرد.

در این راهپیمایی که احمد وحیدی وزیر کشور و محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور نیز حضور داشتند، راهپیمایان در حالی که تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر دست داشتند، با سردادن شعار‌هایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، یاد شهدای ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

بسیاری از مردم ورامین از زن و مرد، پیر و جوان بار دیگر کفن به تن کردند تا آن واقعه را یادآوری کنند که مردم این دیار همیشه آماده اهداء جان در راه اسلام هستند و تهدید‌های دشمنان قسم خورده نظام، در دل آنان هراسی وارد نمی‌کنند و به راستی میراث دار قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ هستند.

حضور پر شور جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی ثابت کرد که دلبستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی به گروه و یا سن خاصی تعلق ندارد بلکه عشق به این نظام الهی از نسل اول انقلاب، به آینده سازان جمهوری اسلامی منتقل شده است.

در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم دشت ورامین، سید مرتضی طباطبایی رفیعی، جعفر عرب مقصودی، مسیب مهابادی، ابوالقاسم اردستانی، حسن خانی، امیرهوشنگ معصومشاهی و عزت الله رجبی در قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار