امام جمعه ملایر:

انقلاب درونی مردم مهمترین معجزه امام خمینی (ره) بود

حجت‌الاسلام «ارزنده» گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمترین انقلاب‌های صورت گرفته در جهان معجزه امام خمینی(ره) بود، اما مهمتر از آن انقلاب درونی مردم ایران بود.
کد خبر: ۵۹۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ - 05June 2023

انقلاب درونی مردم مهمترین معجزه امام خمینی (ره) بودبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمدعلی ارزنده» در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در مسجد فاطمیه ملایر اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تکیه بر خدا از هیچ دشمنی ترسی در دل نداشت و پاداش این خداترسی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمترین انقلاب‌های صورت گرفته در جهان معجزه امام خمینی (ره) بود، اما مهمتر از آن انقلاب درونی مردم ایران بود.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب در ادامه مسیر انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) همواره جز علمای برجسته و سر سلسله علمای بزرگ اسلام در قرن معاصر است، افزود: زمانی‌که ایشان در برابر طاغوت ایستاد، یکّه و تنها این مبارزه را آغاز کرد و تنها پشتیبانش خدا بود.

وی با بیان اینکه امام راحل در مقابله با ظالمان، قاطعیت و صراحت داشت، ادامه داد: امام خمینی (ره) در مقابل آمریکا که کسی جرات مقابله با آن را نداشت، فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه این شجاعت و درایت امام راحل برگرفته از تقوا و خدا ترسی بود، افزود: نتیجه انقلاب درونی مردم تقدیم ۲۳۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس بود که با لبیک به ندای امام راحل تا پای جان از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه خلف صالح امام خمینی (ره) امروز ادامه دهنده مسیر و راه امام راحل هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب با وجود تمام طوفان‌ها و فتنه‌هایی که این چند سال برای انقلاب رخ داد، به خوبی این کشور را مدیریت کردند و این انقلاب را به سر منزل مقصود رساندند.

امام جمعه ملایر وجود رهبر فرزانه انقلاب را از عنایات خدا برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، بدون نام امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

حجت‌الاسلام ارزنده همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، بیان کرد: ملایر دارای یک شهید والامقام در واقعه ۱۵ خرداد به نام «نورالله سلیمانی» است که نامش کمتر برده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار