رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

جایگاه زنان در جمهوری اسلامی در تمام طول تاریخ بی‌نظیر است

حجت الاسلام «ابراهیمیان» با بیان اینکه یکی از دست آورد‌های مهم جمهوری اسلامی رشد کم نظیر جایگاه زنان است، گفت: عظمت جایگاه زن در جمهوری اسلامی به خوبی از طریق آمار‌ها قابل بررسی و راستی آزمایی است و جایگاه زنان در جمهوری اسلامی در تمام طول تاریخ بی نظیر است.
کد خبر: ۵۹۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲ - 09June 2023

جایگاه زنان در جمهوری اسلامی در تمام طول تاریخ بی نظیر استحجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا ابراهیمیان» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: جایگاه و مقام رفیع زنان در جمهوری اسلامی به خوبی با مقایسه شرایط بانوان در دوران پیش و از انقلاب و در مقایسه با کشور‌های دیگر مشخص است.

وی با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) مبنی بر علم آموزی زنان، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز زنان از جایگاه رفیعی در جامعه برخوردار هستند چنانچه امروز زنان در بسیاری از عرصه‌ها همچون تحصیلات دانشگاهی و کسب رتبه‌های برتر علمی حتی گاهی از مردان نیز پیشی گرفته اند و این در حالی است که اغلب زنان در دوران پهلوی بی سواد بودند و تنها تعداد محدودی از زنان در آن دوران از تحصیلات عالی و دانشگاهی برخوردار بودند.

حجت‌الاسلام  ابراهیمیان با اشاره به جایگاه رفیع اجتماعی زنان در جمهوری اسلامی، تصریح کرد: در دوران پهلوی تلاش می‌شد ابتذال و برهنگی به عنوان یک ره آورد غربی و به عنوان یک ارزش به جامعه عرضه شود، اما انقلاب اسلامی زن ایرانی را از این منجلاب نجات داد و به او حضور عزت مندانه و توام با عفاف و پاکدامنی در اجتماع را هدیه داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه زن ایرانی امروز در اغلب عرصه‌های اجتماعی می‌درخشد و قابل مقایسه با زن ایرانی در دوران پهلوی نیست، عنوان کرد: اگر به آمار پزشکان، اساتید دانشگاه، هنرمندان، فرهیختگان و ... نگاهی بیاندازید به خوبی متوجه جایگاه رفیع زن ایرانی در دوران پس از انقلاب خواهید شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در تلاش هستند تا پیشرفت عزت مندانه زن ایرانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را با آلوده کردن ذهن و روح او و ترویج بی حیایی و بی عفتی، متوقف کنند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی زن ایرانی را به سمت کمال و تعالی سوق داد و دشمنان با ترویج بی حجابی و بی عفتی درصدد متزلزل کردن جایگاه رفیع زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید با هوشیاری و جهاد تبیین در برابر این اقدام دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار