رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هرمزگان:

شهید تختی‌نژاد رشدیافته بستر غنی اسلامی بود

«هاشمی تختی» با بیان اینکه یادواره شهدا تلنگر مهمی برای جامعه است، گفت: شهید تختی نژاد رشد یافته بستر غنی اسلامی بود.
کد خبر: ۵۹۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ - 06June 2023

شهید تختی نژاد رشد یافته بستر غنی اسلامی بود/ یادواره شهدا تلنگر مهمی برای جامعه است

«حسین هاشمی تختی» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هرمزگان در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: شهید «خلیل تختی نژاد» جوانی بود که در بستر غنی اسلامی رشد یافته و با قرآن و مسجد نیز انس گرفته بود.

وی افزود: شهید تختی نژاد جایی رشد کرد که آمار آسیب های اجتماعی در آن منطقه شهر، سرآمد است اما این آسیب ها هیچ تاثیری در روح بزرگ او نگذاشت و مانع از شهید شدن او نشد، شهید تختی نژاد یک چهره بزرگ انقلابی است، او بسیار ولایتمدار بود و مرتبا بیانات رهبری مدظله‌العالی را دنبال می‌کرد.

هاشمی تختی اضافه کرد: شهید تختی نژاد با رفتن به سوریه دو کار مهم و جهادی کرد که مهم ترین آنها دفاع از حرم آل الله حضرت زینب کبری سلام الله علیها و دوم حفظ امنیت کشور عزیزمان ایران بود، هر کسی نمی تواند از عمر و لذت های جوانی و مهر پدر و مادر برای جنگ بگذرد.

وی تشریح کرد: از خودگذشتگی شهید تختی نژاد برای ما که درگیر امورات دنیوی خود هستیم درس بزرگی است، شهیدان به ما نشان دادند مکتب امام حسین (ع) هنوز هم جریان دارد و آنها با این عملکرد خود امام حسین را الگوی خود قرار دادند و با این نگاه که امام ما از جان خود و خانواده در راه خدا و اسلام گذشت و جان ما در قبال جان امام حسین چه اهمیتی دارد، از جوانی خود گذشتند و به ما مردم نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت هنوز هم جریان دارد و نشان دادند که هستند جوانانی که جان خود را فدای انقلاب و اسلام کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ابراز کرد: باید قدر شناس شهدا باشیم و بتوانیم مسیر آنها را ادامه دهیم و قدردان شهدا و خانواده آنها باشیم، جوانان نیز بصیرت خود را افزایش دهند و فریب نیرنگ های دشمن را نخورند و به خود ببالند که جز ملتی هستند که پیرو امام حسین علیه السلام هستند امام حسینی که ندای هیهات من الذله را سر داد و ما همه از لبیک گویان ایشان هستیم‌.

وی گفت: شهدا درس استقامت و بردباری در مقابل ظلم  را به ما دادند، اگر ما امروز در برابر دشمنان ایستادگی نکنیم و گوش به فرمان رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی نباشیم و با بیانات ایشان از خواب غفلت بلند نشویم فردا با ضربه  چکمه های دشمن از خواب می پریم و چه خوب است که ما با برنامه‌ریزی صحیح و ولایت پذیر بودن راه خود را از دشمن جدا کنیم.

هاشمی تختی خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا برای جامعه یک تلنگری است تا بدانیم امینت و  آسایش و رفاه ما اتفاقی نیست و براساس شهادت جوانان است و به همین دلیل گردهمایی که حول محور شهدا باشد برای ما نقطه مهم فرهنگی است که به ما ثابت می‌کند برای امنیت کشور جان های زیادی فدا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار